فعالیت ۴ هزار نفر به منظور برقراری امنیت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در یزد

سالاری با اشاره به تمهیدات لازم برای برقرار امنیت در استان یزد گفت: ۴ هزار نفر به منظور برقراری امنیت در انتخابات مجلس شورای اسلامی یزد همکاری می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « مصطفی سالاری» دقایقی پیش با حضور در ستاد انتخابات استان یزد گفت: در این دوره از انتخابات در 772  شعبه ثبت نام و اخذ رای در ده شهرستان و 11 بخش فعالیت داریم.

رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات استان یزد بیان کرد: برای برگزاری انتخابات از چندین ماه قبل برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم و در این راستا نیز کمیته ای تشکیل داده ایم که شامل نیروی انتظامی، اطلاعات، سپاه پاسداران و دستگاه قضایی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات تشکیل شده است.

وی افزود: کلیه مسائل امنیتی و انتظامی در استان در حال رصد هستند و آسیب شناسی نیز از دوره های انتخابات گذشته انجام شده و سعی شده تا تمامی نواقص و کمبودها در این حوزه ها رفع شود.

سالاری بیان کرد: توصیه های لازم را به فرمانداران و بخشداران داشته ایم و با هماهنگی کامل با ستاد امنیت انتخابات کشور کلیه دستور العمل های ابلاغی در سطح استان نیز انجام شده است.

وی گفت: بیش از 4 هزار نفر عوامل امنیتی انتظامی در برگزاری انتخابات همکاری دارند و تا این لحظه نیز کلیه شعب در نظم و آرامش کامل هستند.

کد خبر 896706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha