انقلابی واقعی منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح می دهد

حجت الاسلام رضایی گفت: باید توجه داشت کسانی که خود را مدیون انقلاب دانسته و منافع ملی را بر منافع شخصی اولویت می دهند.

به گزارش خبرنگار خرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «علی رضایی» امروز در یادواره ۱۴۱ شهید طلبه و روحانی آذربایجان شرقی در تبریز، اظهار داشت: کسانی که خود را مدیون انقلاب دانسته و منافع ملی را بر منافع شخصی اولویت می دهند و هرگز از انقلاب بر نمی گردند

نماینده ولی فقیه در نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: افرادی که طلبکارانه به انقلاب اسلامی می نگرند؛ همواره شهدا و انقلاب و حتی شهدای مدافع حرم را زیرسؤال می برند.

وی با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران هیچ‌گاه از مسیر حق و حقانیت شهدای انقلاب و دفاع مقدس منحرف نخواهد شد، گفت: مردم در این سال ها بهترین پاسدار خون شهدا بوده اند اما پرسش اصلی این است که آیا اصلی در میان تعدادی از مسوولان نیز رعایت شده است؟ 

رضایی افزود: این‌که هنوز پس از سپری شدن ۴۱ سال از انقلاب و انواع کینه توزی ها و دشمنی های آمریکا علیه ایران کسانی از میان مسوولان کشور بزرگواری ملت را حفظ نکرده و سخن از  مذاکره می کنند، تامل برانگیز است.

وی با بیان اینکه ملت بصیر ایران بارها پاسخ این افراد را داده اند، اظهار داشت: جای تاسف است که در داخل کشور عده ای دنبال برجام بوده و از برجام ۲ و ۳ سخن راندند که اگر هدایت ها و تدابیر مقام رهبری نبود آنها عقب نشینی نمی کردند.  

همچنین «حجت الاسلام  حسن کاملی فر» نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در این یادواره حضور رزمی و تبلیغی روحانیان در جبهه های حق علیه باطل را از ویژگی های بسیار مهم طلاب و علما در دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: سپاه عاشورا در بسط و توسعه فرهنگ شهادت به ویژه در زمینه حضور روحانیون در دفاع مقدس اقدامات ارزشمندی داشته است.

وی ادامه داد: در این زمینه مجموعه ۵ جلدی با عنوان "علمداران عاشورایی" به همت سپاه عاشورا در دست چاپ است که تاکنون دو جلد آن منتشر شده و جلد سوم نیز امروز رونمایی می شود.

کد خبر 890515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha