مردم ما با حضور پرشور، پای آرمان های امام و انقلاب می ایستند

طالبی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: مردم ما با حضور پرشور، پای آرمان های امام و انقلاب می ایستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد علی طالبی» دقایقی پیش پس از رای دادن خود در مسجد روضه محمدیه یزد در جمع خبرنگاران گفت: امروز انتخابات به عنوان روز نتیجه گیری از 6 ماه تلاش عوامل اجرایی و نظارت است.

استاندار یزد بیان کرد: مقدمات برگزاری انتخابات از آذرماه آغاز شده است و امروز نیز رای گیری را داریم که مزد خستگی ها را با مشارکت پرشور مردم دریافت می کنیم.

وی گفت: برای ما حضور حداکثری مهم است و امیدواریم آنچه از صندوق های رای در می آید به عنوان نماینده ای قوی برای مردم استان باشد و در مجلس نیز بتواند اثرگذاری داشته باشد و برای رفع مشکلات مردم تلاش کند.

طالبی ادامه داد: نگاه و تلاش دشمن برای کاهش مشارکت و ناامیدی مردم از انقلاب اسلامی است و سعی دارد تا نشان دهد که این نظام از پشتوانه مردمی خالی شده است در حالی که مردم ما با حضوری پرشور بار دیگر مشتی محکم در دهان آنها می کوبند.

استاندار یزد گفت: دشمنان درصدد مشارکت کم مردم ما هستند و در چنین شرایطی مردم ما احساس مسئولیت می کنند و پای آرمان های امام و انقلاب می ایستند.

وی بیان کرد: انتخابات صحنه ای است که مردم با عشق و علاقه و انگیزه حضور پیدا می کنند.

طالبی در پایان گفت: همه تمهیدات لازم برای حضور مردم فراهم شده است و عوامل اجرایی، نظارت و حفاظت تمامی تمهیدات لازم را برای صیانت و حفظ رای مردم انجام می دهند و جلوه عظیم در انتخابات را خواهیم دید.

 

کد خبر 896632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha