حضور آگاهانه مردم در انتخابات، مشارکت درسرنوشت کشوراست

آیت الله دری نجف آبادی گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات راهی موثر برای مشارکت در سرنوشت کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» امروز جمعه (2 اسفند) با حضور در پای صندوق رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتخابات و مشارکت مردم در سرنوشت خود و کشور از برکات انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است، گفت: مردم با حضور آگاهانه و پرشور خود در این عرصه سیاسی به بهترین شکل در سرنوشت خود و آینده کشور خود مشارکت می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه این مشارکت در انتخابات بار دیگر اقتدار نظام، بلوغ سیاسی و انقلاب اسلامی را به دنیا نشان می دهد افزود: مردم با حضور خود پای صندوق های رای و انتخاب افراد شایسته بار دیگر دشمنان را نا امید می کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه این حضور گسترده مهر تایید دیگری بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظها کرد: مردم مسلمان، همیشه در صحنه و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور خود به دشمنان ثابت می کنند که پای آرامان های امام، شهداف انقلاب و رهبری ایستاده اند و از تهدیدها و تحریم ها و توطئه های دشمنان نمی ترسند.

 

این مقام ارشد استان با اشاره به اینکه مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی از سال 58 که به جمهوری اسلامی ایران رای آری دادند همواره در این صحنه سیاسی و سرنوشت ساز حضور فعال داشتند، گفت: ملت ایران با شرکت در انتخابات‌های مختلف در تعیین رهبری، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و اعضای شوراهای اسلامی سهیم بوده و با شرکت در این فرآیندهای ملی سرنوشت خود را رقم زده و این راه را ادامه خواهند داد.

 

امام جمعه اراک شرکت در انتخابات را یک تکلیف دانست و گفت: مقام معظم رهبری نیز شرکت در انتخابات را تکلیف دانسته ومردم با شرکت در این انتخابات علاوه بر شرکت در سرنوشت خود و آینده کشور، سیلی محکمی به صورت استکبار و دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی می‌زنند.

 

آیت الله دری نجف آبادی مجلس شورای اسلامی را از ارکان قانون گذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: باید افراد کاردان ، اصلح، انقلابی و متدین  وارد این عرصه شوند چرا که وظیفه تصویب قوانین در تمام امور و تعیین حدود اختیارات مسئولان و حقوق مردم در چارچوب قانون اساسی را برعهده دارند و با اعمال نظارت بر اجرای قوانین و عملکرد مسئولان، تضمین‌کننده حسن جریان اداره امور کشور است.

 

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد و ۱۴۴ داوطلب از ۶ حوزه انتخابیه، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس استان مرکزی رقابت می‌کنند.

کد خبر 896673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha