کمبود مواد ضدعفونی کننده غیرقابل توجیه است

آل‌هاشم گفت: دستگاه های نظارتی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی باید وارد عمل شوند تا محصولات تولیدی به راحتی در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» در بازدید از مجموعه های تولیدی لوازم بهداشتی و ضدعفونی در شهرک شهید سلیمی آذرشهر اظهار داشت: در شرایط کنونی جامعه باید تأمین آرامش روحی، روانی، جسمی و فکری مردم در اولویت دستگاه های دولتی و مردمی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که توجه به دعا و توسل به معنای نادیده گرفتن توصیه های بهداشتی نیست، خاطرنشان کرد: رعایت نکات بهداشتی طرح شده از سوی وزارت بهداشت لازم است، به یقین با امید و توکل به الطاف الهی از این بحران عبور خواهیم کرد.

وی خواستار توجه به مبانی دینی و معنوی برای مقابله با استرس و مشکلات روحی و روانی شد و ادامه داد: برای کاهش استرس و اضطراب بوجود آمده در جامعه با تمسک به درگاه الهی به فکر همنوعانمان باشند و همدیگر را در دعاهای ماه رجب فراموش نکنند. 

امام جمعه تبریز با بیان اینکه کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده قابل توجیه نیست، تصریح کرد: تولیدکنندگان محصولات بهداشتی و ضدعفونی با تمام توان و شبانه روزی برای مبارزه با این ویروس تلاش می کنند اما شیوه توزیع آن در جامعه مشخص نیست.

وی، کمبود مواد ضدعفونی کننده را غیر قابل توجیه دانست و گفت: دستگاه های نظارتی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی باید وارد عمل شوند تا محصولات تولیدی به راحتی در اختیار مردم قرار گیرد.

 

کد خبر 901403

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha