آمار مبتلایان به ویروس کرونا در لرستان به ۳۰ نفر افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در قطع شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا، گفت: تا کنون ۳۰ نفر در استان لرستان به ویروس کرونا مبتلا شده است.

« محمد رضا نیکبخت» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: 357 نفر در استان لرستان مشکوک به ویروس کرونا هستند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان  با اشاره به اینکه نمونه آزمایش  این تعداد به تهران ارسال شده است، گفت: تاکنون ۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در ابن استان شناسایی شده است.

 

وی  اظهار داشت: از مجموع 357 نمونه ارسال شده به تهران تاکنون جواب 209 مورد اعلام شده است که از این تعداد 179 مورد منفی بوده است.

 

نیکبخت روز پنجشنبه  وی با بیان اینکه جواب آزمایش 30 لرستانی مثبت اعلام شده است، افزود:  مبتلایان از شهرستان های الشتر، خرم اباد، دورود، بروجرد، دوره چگنی، ازنا و کوهدشت هستند.

 

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم و توجه به توصیه های بهداشتی وزارت بهداشت، خاطرنشان کرد: همکاری مردم برای قطع شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا ضروری است.

 

نیکبخت با بیان اینکه تجهیزات بهداشتی و درمانی استان برای مقابله با ویروس کرونا تجهیز شده است، افزود: تاکنون هشت نفر مبتلایان به ویروس کرونا در استان بهبود یافته و چهار بیماری مبتلا به کرونا به دلیل بیماری های زمینه ای فوت شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ظهار کرد: در سایه تمهیدات اندیشیده شده مواد بهداشتی چون الکل، محلول های ضدعفونی  و ماسک و دستکمش در داروخانه و مارکز بهداشتی و درمانی استان توزیع شده است.

کد خبر 902096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha