آغاز فعالیت ایستگاه مرزبانی و غربالگری ویروس کرونا در فراهان

حسینی از آغاز فعالیت ایستگاه مرزبانی و غربالگری ویروس کرونا در شهرستان فراهان خبر داد.

«مهدی حسنی» با اشاره به فعالیت جمعیت هلال احمر شهرستان در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در زمینه ویروس کرونا و ارایه آموزش های لازم در راستای چگونگی پیشگیری از این ویروس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان فراهان در همه مواقع اضطراری و بحران آماده یاری رساندن و کمک به هموطنان است و امروز نیز در راستای مبارزه با ویروس کرونا فعالیت های گسترده ای را انجام می دهد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فراهان، با اشاره به راه اندازی و فعالیت ایستگاه مرزبانی و غربالگری ویروس کرونا در این شهرستان افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و با هماهنگی های صورت گرفته تیم غربالگری ویروس کرونا در ورودی شهرفرمهین به منظور مقابله با این ویروس مستقر شد.

 

وی با شاره به اینکه در همین راستا پست قرنطینه در ورودی شهر فرمهین تدارک دیده شده است، خاطر نشان کرد: توسط نیروهای هلال احمر و با همکاری نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان کار غربالگری، تست اولیه و آموزش‌هایی در خصوص شناخت ویروس کرونا به مسافرانی که به شهرستان فراهان وارد میشوند ارائه می‌شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: تاکنون مورد مشکوک به کرونا در این طرح غربالگری مشاهده نشده و اجرای این طرح نیز با همکاری مسافران همراه بوده است.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فراهان اضافه کرد: در صورت مشاهده، فرد یا افراد با علایم مشکوک در فضای پیش بینی شده قرنطینه و برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان فرهنگ خسروانی شهرفرمهین اعزام میشوند.

کد خبر 902113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha