به فکر تجدید دوباره ارتباط با خدا و توبه به درگاه او برای راهنمایی و شفا باشیم

آیت الله ناصری در پی تعطیلی نمازهای جمعه پیامی را صادر کرد و بیان کرد: در این ایام به فکر تجدید دوباره ارتباط با خدا و توبه به درگاه او برای راهنمایی و شفا باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از  یزد، « آیت لله محمدرضا ناصری یزدی» در پی تعطیلی نمازهای جمعه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پیامی را صادر کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

ضمن عرض سلام محضر مبارک برادران و خواهران گرامی، هم استانی های عزیزم،

 تبریک میلاد با سعادت مولای متقیان امیرالمؤمنین (علیه السلام) و آرزوی سلامتی برای همه شما و شفای بیماران و رفع کدورت ها و تشکر از همه زحمت کشان در عرصه پزشکی و پرستاری، پیش گیری و همیاران مخلص که خداوند قوتشان افزون گرداند.

آرزوی توفیق و عنایت خاص خداوند و امام علی(علیه السلام) و امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه ) برای شما دارم.

چند نکته را یادآور می شوم ، امید است مورد قبول درگاه خداوندی باشد.

1_ حال که نماز جمعه یا جماعات و اعتکاف و سفرها بنا بر ضرورت امکان ندارد، توکل به خدا ، اعتماد بحق و دعا را فراموش نکنیم که شفا دهنده اصلی خداوند است. ( فإذا مرضتُ فهو یشفی)

از فرصت در منزل بودن، رفاقت و دوستی ، برگشت دوباره محبت خانوادگی  اداره زندگی به صورت کمک به هم دیگر و دور هم بودن ، عشق ، علاقه و احترام به هم دیگر را احیاء کنیم که بماند.

عبادت ، نماز و دعای در کنار هم ، یاد خدا بودن ، تفکر در عظمت و قدرت خداوند که یک ویروس که در زیر میکروسکوپ باید چندین برابر شود تا بتوان آن را دید ، وقتی مأموریت پیدا کند عالم را با تمام قدرت ظاهریش به هم می ریزد و جمعیت را متفرق میکند ، همه را در خانه حبس میکند، حتی مستکبرین بقول خودشان چند روز جرأت نمیکنند دست به صورتشان بزنند، عجز و ناتوانی از این بیشتر ؟!

بیایید به عظمت و قدرت خداوند فکر کنیم و پناه ببریم  مخالفت خدا را نکنیم ، گرفتار فرهنگ های غلط انسان های بیمار و ضعیف بی دین غربی و غیره، صهیونیسم های ضد بشر نشویم. در زندگی دنیوی غرق نشویم ، فکر آخرت و زندگی ابدی هم باشیم .

2 – این ماه ، ماه آرزو و امید است و مقدمه ماه رمضان.

دعای یا من ارجوه لکل خیر در دعا امید است ، آینده نگری می کند. ای خدایی که امید داریم همه خوبی ها را به من بدهی و همه بدی ها را از من دور کنی تو عاشق ما هستی .

ای کسی که بزرگی می کند نعمت های زیاد را در مقابل عمل کم من می دهی تو همانی که خواسته من را می دهی ، اگر دعا کنم و اگر هم دعا نکرده و نخواسته ام بمن دادی و حال که به تو عارف نبودم و به تو توجه نکرده ام با مهربانی و نوازش و رحمت تو است که همه این نعمت ها را عنایت می کنی.

حال که چنین است با این منوال به من همه خیر دنیا را عنایت کن و همه شرهای دنیا و آخرت را بردار. ببینید که همه اش امید و عنایت و لطف است.

3- از این اتفاق هراسان نشویم و مراعات دستورهای لازم را داشته باشیم.

 به فکر تجدید دوباره ارتباط با خدا و توبه به درگاه او راهنمایی و شفاء را از او بخواهیم. ایمان خود را تقویت و به عظمت و قدرت و لطف و مهربانی او نعمتهایی که بما داده است فکر کنیم ، شکرگزار باشیم ، تقوا پیشه کنیم و امیدوار.

4- توسل بذیل عنایت ائمه معصومین در این ایام بخصوص یاد امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه ) و امیرالمؤمنین علیه السلام.

اگر هر کدام قدرت داریم روزه بگیریم و در روز نیمه رجب دعای ام داوود را بجا آوریم که اثر عجیبی دارد .

امید است بزودی با دعای همه شما و امام زمان این مشکل برطرف شود و همگی در نماز جمعه هرچه باشکوه تر و در مساجد و اجتماعات دینی بهتر در کنارهم باشیم.

 

کد خبر 902994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha