تولید روزانه ۷۰۰ ماسک در کارگاه فنی و حرفه ای شهید بهشتی زنجان

در کارگاه فنی و حرفه ای بهشتی زنجان روزانه ۷۰۰ عدد ماسک تولید و در اختیار مردم قرار می‌گیرد که پارچه مورد استفاده برای تهیه ماسک توسط خیران و با همکاری هلال احمر و دوخت آن توسط مرکز فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی به صورت رایگان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از ویروس کرونا به همت مرکز شماره ۲ آموزش فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی شهرستان زنجان و با همکاری سازمان هلال احمر کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی شد .

 

محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با بیان اینکه در این فعالیت خیرخواهانه با مشارکت هلال احمر و به همت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی انجام گرفت، گفت: با فعالیت این واحد روزانه 700 عدد ماسک تولید و در اختیار مردم قرار می‌گیرد که پارچه مورد استفاده برای تهیه ماسک توسط خیران و با همکاری هلال احمر و دوخت آن توسط مرکز فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی به صورت رایگان انجام می‌شود.

 

استاندار زنجان در جریان بازدید از خط تولید ماسک، استفاده حداکثری از توان و ظرفیت فنی و حرفه‌ای را در مسیر مقابله با ویروس کرونا موثر دانست و افزایش میزان تولید ماسک و عرضه به بازار را جوابگوی نیاز بیماران، پزشکان و پرستاران عنوان و خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهم با حفظ آرامش، توصیه‌های متخصصان بهداشتی را با دقت رعایت و از حضور غیرضروری در اماکن عمومی خودداری کنند.

 

فتح اله حقیقی با تشکر ویژه از خدمات آموزش فنی و حرفه‌ای زنجان گفت: بنده از تلاش خانواده بزرگ فنی و حرفه‌ای زنجان و از همه کارآموزان، کارکنان وهمه کسانی که این مجموعه را یاری می‌کنند تا با کمترین آسیب این دوران را سپری کنیم، سپاسگزارم .

کد خبر 904212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha