توزیع ۱۵۰ بسته غذایی ویژه شب عید در شهرستان گلوگاه

قدسی گفت: خادمیاران کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان گلوگاه با مشارکت کانون های محلی روستای لمراسک و قلعه پایان تعداد ۱۵۰ بسته غذایی ویژه شب عید تهیه و بین محرومین توزیع کردند.

«میلاد قدسی» امروز(22اسفند) به اقدامات خدپسندانه و عام المنفعه خادمیاران رضوی شهرستان گلوگاه برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس و کمک به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی با تولید و توزیع ماسک اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: اعضای کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان گلوگاه تاکنون علاوه برتولید ماسک نکات آموزشی و راهکارهای پیشگیری از ابتلا به این ویروس را به مردم ارائه کردند.

 

مدیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان گلوگاه در ادامه به همت والای خادمیاران افتخاری حضرت ثامن الحجج(ع) در این شهرستان برای رفع محرومیت و دستگیری از نیازمندان اشاره کرد و افزود: تیه و توزیع سبد کالا و اقلام مصرفی نیازمندان و محرومین در طول سال مورد توجه خادمیاران رضوی است.

 

وی بیان کرد: خادمیاران کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان گلوگاه با مشارکت کانون های محلی امام رضا(ع) روستای لمراسک و قلعه پایان تعداد ۱۵۰ بسته غذایی ویژه شب عید برای خانواده های نیازمند تهیه و بین محرومین توزیع کردند.

 

قدسی یادآورشد: بسته های غذایی شامل روغن ، قند ، شکر ، چای ، برنج ، مرغ ، محصولات بهداشتی و ... بوده که ارزش هر بسته دومیلیون ریال است.

کد خبر 904252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha