توزیع ۲۰ بسته غذایی بین نیازمندان توسط دفتر آستان قدس رضوی یزد

رحیمی نسب مسئول دفتر آستان قدس رضوی استان یزد از توزیع ۲۰ بسته غذایی بین نیازمندان توسط دفتر آستان قدس رضوی یزد خبر داد.

«محمد حسین رحیمی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در خصوص توزیع 20 بسته غذایی بین فقرا و نیازمندان، گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور و مشکلات خانواده در تهیه اقلام مورد نیاز هر خانوار قریب به 20 بسته غذایی به همت آستان قدس رضوی در بین نیازمندان و فقرا شهرستان یزد توزیع شد.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی استان یزد اضافه کرد: این بسته ها شامل یک کیلو گوشت گوسفند، دوکیلو برنج ایرانی، ۴کیلو نان خشک، یک بطری یک لیتری روغن کنجد، ماکارونی، سویا، عدس، نخود، رب گوجه فرنگی، دو بسته بیسکویت و یک شانه تخم مرغ است.

وی خاطرنشان کرد: بسته های غذایی توزیع شده به ارزش تقریبی دویست و پنجاه هزار تومان از طرف خادمیاران کانون کارآفرینی و اشتغال به کانون محلی آزادشهر و اسکان به منظور توزیع بین نیازمندان این دو محله اهدا شد.

رحیمی نسب در پایان،‌گفت:‌ دفتر آستان قدس رضوی در طول سال و در ایام های مختلف نسبت به رفع مشکلات خانواده های نیازمند برنامه هایی را اجرا می کند که توزیع بسته های غذایی یکی از این برنامه ها است.

کد خبر 904440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha