مسجد سنگر بزرگی است که از ظرفیت آن استفاده نمی کنیم

حجت الاسلام مهدوی نژاد با اشاره به اهمیت کارکردهای مساجد گفت: مسجد سنگر بزرگی است که از ظرفیت آن استفاده نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد» صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با اشاره به اهمیت توجه به کارکردهای مساجد گفت: متاسفانه ما از آنچه که باید در زمینه مساجد باشیم، عقب تر هستیم.

مسئول کانون جوانان رضوی یزد بیان کرد: فضایی که به واسطه شیوع ویروس کرونا آمده اگرچه ناراحت کننده است اما بایستی از همین فضا به عنوان فرصت استفاده کنیم زیرا فرصت استثنایی برای اصلاح زیر ساخت ها است که می توانیم از این بلا به عنوان نعمت الهی از سوی خدا تبدیل کنیم.

وی افزود: امروز ما وظیفه داریم که مسجد طراز اسلامی را به جامعه معرفی کنیم و در جهت احیای کارکردهای مساجد گام برداریم زیرا شاهد دور شدن و کمرنگ شدن مساجد در جامعه امروزی هستیم.

حجت الاسلام مهدوی نژاد بیان کرد: ما باید مسجد را در کنار محله ببینیم زیرا مسجد محوری بایستی بر اساس نیاز محل فعالیت کند و در راستای رفع نیازهای فرهنگی و اجتماعی مردم محل و همچنین جذب به مساجد گام برداریم.

مسئول هیات انصار ولایت یزد بیان کرد: ما امروز سنگر بزرگ مسجد را در اختیار داریم اما آنچنان که حق آن است از ظرفیتش استفاده نمی کنیم که در این راستا باید با پررنگ تر کردن نقش مساجد در جهت احیای این کارکردها حرکت کنیم.

کد خبر 950716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha