۵۰۰ بسته مواد غذایی در مناطق حاشیه شهر مشهد توزیع شد

حجت الاسلام صفرپور گفت: به همت اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد در آستانه آغاز سال ۹۹، ۵۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «محمد صفرپور» امروز (۲۲ اسفند) در حاشیه توزیع ۵۰۰ بسته مواد غذایی در مناطق حاشیه شهر مشهد، اظهار داشت: به همت اداره اوقاف ناحیه یک مشهد در آستانه آغاز سال ۹۹، ۵۰۰ بسته مواد غذایی از محل موقوفات مرتبط به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد با بیان اینکه ارزش هر بسته یک میلیون و ۶۰۰ هزار ریال است، خاطرنشان کرد: برنج، روغن، حبوبات، سویا و ماکارانی اقلام تشکیل دهنده این بسته ها می باشد.

 

وی اظهارداشت:: در جهت پیشگیری از ابتلای افراد به ویروس کرونا، این اداره ۴۰۰۰ عدد ماسک به ارزش ۲۰ میلیون ریال را به همراه بسته های مواد غذایی در حاشیه شهر مشهد توزیع خواهد کرد.

 

حجت الاسلام صفرپور تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون در جهت اجرای نیات واقفین ۸۵۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۲ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال در حاشیه شهر مشهد توزیع شده است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد اضافه کرد: اداره اوقاف و امور خیریه مشهد امسال موقوفات شهر مشهد با نیات مختلف امسال با ارزش ریالی ۱۴ ‌میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال در قالب ۱۴ طرح که بیشتر این طرح ها فرهنگی بوده مانند مهر تندرستی، مهر تحصیلی، ضیافت الهی و غیره در حاشیه شهر مشهد اجرای نیت کرده است.

کد خبر 904373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha