رزمایش بزرگ جهادگران سلامت در اندیمشک برگزار شد

کریم‌پور از برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران سلامت در اندیمشک خبر داد و گفت: این رزمایش به‌منظور مقابله با ویروس کرونا توسط گروه‌های جهادی در قالب تیم‌های سه تا پنج نفره با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و شهرستانی برگزار شد.

«احسان کریم‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران سلامت در اندیمشک اظهار کرد: رزمایش پدافند زیستی گردان‌های بسیج اندیمشک به‌منظور مقابله با ویروس کرونا توسط گروه‌های جهادی در قالب تیم‌های سه تا پنج نفره با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و شهرستانی برگزار شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: این تیم‌ها بعد از اجرای مراسم نمادین، در مناطقی که آلودگی بیشتری وجود دارد، با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان اقدام به ضدعفونی و گندزدایی اماکن و معابر کردند.

 

وی با اشاره به تولید ماسک توسط ۶ گروه جهادی اذعان داشت: در ادامه این رزمایش، توزیع ماسک از کارگاه‌های تولید ماسک مردمی بسیج انجام شد.

 

کریم‌پور تصریح کرد: به‌منظور شناسایی و جلوگیری از ورود افراد مشکوک به ویروس کرونا، تست غربالگری توسط گردان‌های بسیج و رده‌های قشری از جمله بسیج جامعه پزشکی انجام و کلیه خودروهایی که به استان خوزستان وارد می‌شوند، مورد تست تب قرار می‌گیرند و پس از انجام غربالگری مجوز ورود به آنها داده می‌شود.

 

وی عنوان کرد: سپاه به‌عنوان پاسدار و مولود انقلاب است و هرگونه تهدیدی برای انقلاب اسلامی ایجاد شود، با تمامی ظرفیت‌ها به مقابله با تهدید می‌پردازد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بیان کرد: تهدید بیولوژیک یکی از تهدیدهایی است که در رزمایش‌های سپاه به آن اشاره شده و با استفاده از گردان‌های بیت‌المقدس و ظرفیت‌های موجود، سپاه و بسیج به مقابله با این جنگ بیولوژیک ورود می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: شهروندان باید با خانه ماندن به مجموعه بسیج و سپاه کمک کنند تا نوروز بی‌خطری را برای همدیگر رقم بزنند.

 

کد خبر 906400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha