بسته‌های بهداشتی بین جامعه هدف بنیاد شهید رضوانشهر توزیع شد

حقیقی گفت: تعدادی بسته‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از ابتلای ایثارگران به ویروس کرونا بین خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان واجد شرایط توزیع شد.

«محسن حقیقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رضوانشهر با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: ویروس کرونا بیشترین تأثیر را روی افراد دارای بیماری زمینه‌ای مثل افراد دارای ضعف سیستم ایمنی، بیماران ریوی و جانبازان شیمیایی می‌گذارد و بهترین راه مبارزه، پیشگیری است.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران رضوانشهر افزود: کرونا ویروس‌ خانوادهٔ بزرگی از ویروس‌ها هستند که می‌توانند باعث بیماری‌های تنفسی مانند سرماخوردگی شوند و علائم این ویروس شامل تب، سرفه و علائم نادر آن خستگی، سردرد و اسهال است.

 

وی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران رضوانشهر از ابتدای اعلام ورود این ویروس با برگزاری جلسات اضطراری اقدامات لازم را در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و مقابله با آن در دو حوزه سلامت کارکنان و خانواده‌های معظم شهدا وایثارگران آغاز کرد.

 

حقیقی با تاکید بر اولویت مبارزه با شیوع کرونا تصریح کرد: اطلاع‌رسانی کامل با نصب پوسترها و ارسال پیامک در فضای مجازی انجام شده و تقاضای ما از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این است که برای حفظ سلامت خود و دیگر اقشار جامعه در مواقع غیر ضروری از مراجعه به بنیاد خودداری و اگر در برخی از موارد مجبور به مراجعه حضوری هستند اصول بهداشتی را رعایت کنند تا سلامت آنها حفظ شود.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران رضوانشهر با بیان اینکه جانبازان شیمیایی ۷۰ درصد و افراد دارای بیماری‌های مزمن آسیب پذیرتر هستند و ممکن است مستعد ابتلا به ویروس کرونا باشند خاطرنشان کرد: تعدادی بسته‌های بهداشتی که توسط مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهیه شده بود شامل ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده و دستکش به منظور پیشگیری از ابتلای ایثارگران به ویروس کرونا در بین خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان واجد شرایط توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه برای کاهش مراجعات جامعه هدف، تلفن ۱۶۱۶ پاسخگوی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است اظهار کرد:  اطلاع‌رسانی و نکات بهداشتی رعایت بیماری کرونا در تماس تلفنی همکارن با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران صورت گرفت.

 

حقیقی افزود: هر روز پس از اتمام ساعت اداری، مکان‌های حساس از جمله مرکز ارتباطات و مراجعات، قسمتها و بخش‌هایی که بیشتر با مراجعین در ارتباط هستند و رفت و آمد در آن بیشتر است و سرویس‌های بهداشتی در هر ساعت برای مقابله با کرونا ضدعفونی می‌شوند.

 

کد خبر 907799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha