آمادگی بخش حمل و نقل گلستان برای تحقق«جهش تولید»

میقانی گفت: بخش حمل و نقل استان گلستان عزم خود را برای تحقق شعار امسال«جهش تولید» جزم کرده و آماده ارائه خدمت به تولیدگران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مهدی میقانی» شامگاه امروز (پنجشنبه 7 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: حوزه حمل و نقل بخش خدماتی به شمار می رود که به حوزه های اقتصادی ارائه خدمت می کند.

 

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای گلستان ادامه داد: مقام معظم رهبری امسال را به نام «جهش تولید» نامگذاری کردند و این شعار می تواند سرلوحه تمامی امور ما قرار گیرد.

 

میقانی افزود: بخش حمل و نقل استان گلستان عزم خود را برای تحقق شعار امسال «جهش تولید» جزم کرده و آماده ارائه خدمت به تولیدگران است.

 

وی گفت: امیدواریم در پایان سال 99 و پس از سپری کردن بحران ها کارنامه خوبی در راستای تحقق شعار سال ۹۹ ارائه کنیم و توانسته باشیم در کنار تولیدگران و صنعتگران استان در مسیر منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

 

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای گلستان متذکر شد: امروز کارشناسان حوزه بهداشت تاکید می کنند که در منازل بمانید و مسائل پیشگیرانه را رعایت کنید ولی رانندگان کامیون این خطر را به جان می خرند و برای تامین مایحتاج مردم در جاده ها حضور دارند.

 

میقانی افزود: اگر می خواهیم کرونا از جامعه ما رخ ببندد باید به طور جدی توصیه های کارشناسان بهداشتی رعایت کنیم، همچنین از فردا(جمعه 8 فروردین) محدودیت هایی در تردد و رفت و آمدها اعمال می شود و انتظار داریم که این موضوعات توسط مردم جدی گرفته شود.

 

کد خبر 909285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha