ابتکار عمل یک روانشناس کودک در روزهای درگیری با کرونا

سمیه غنی‌زاده در طرحی ابتکاری با دعوت از کودکان شهر به ارتباط زنده ویدئویی، راهی برای رفع دلتنگی کودکان در خانه ارائه کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، روانشناس کودک است و کارش بازی با کودکان؛ لذت زندگی را به غنچه‌های نوشکفته یاد می‌دهد. این روزها اما دل‌نگران دوستان کودک و تمام بچه‌هایی است که همراه خانواده در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

دلواپس دلتنگی کودکان در قرنطینه و فاصله‌ای که این بیماری بین مردم انداخته است و والدینی که بیشتر مشغول فضای مجازی و اخبار کرونا هستند تا کودکانی که این روزها، به دور از همبازی‌ها و محیط‌های بازی، مجبور به خانه‌نشینی شده‌اند.

این دل نگرانی‌ها موجب شد تا طرحی ابتکاری به کار بندد و از طریق فضای مجازی، قدم به دنیای کودکانه بچه‌ها بگذارد. ارتباط زنده ویدئویی برقرار کرد تا این بار بر خلاف دیگران که دنبال کارشناس و دکتر و کمدین هستند، کودکان بتوانند مهمان برنامه‌اش باشند و از تجربیات خود در این ایام برای دوستانشان بگویند. شعر بخوانند، موسیقی اجرا کنند و راهکارهای رفع دلتنگی در این روزها را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

سمیه غنی‌زاده در طرحی ابتکاری با دعوت از کودکان شهر به ارتباط زنده ویدئویی، راهی برای رفع دلتنگی کودکان در خانه ارائه کرده و آنها را به آینده‌ای زیبا امیدوار کرده است.

البته در این راه تنها نیست و علاوه بر هنرنمایی کودکان، هنرمندان حوزه کودک نیز دعوت او را قبول کرده و در این طرح مشارکت دارند. قصه‌گویی، عروسک‌گردانی، آواز و موسیقی، برنامه‌های جانبی این ارتباط ویدیویی با کودکان است.

کد خبر 909605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha