انقلاب خدمات رسانی خیرین بوشهری در زمینه تولید انبوه ماسک و دستکش

معاون هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بیش از ۳۰ کارگاه جهادگرانه و مردم پایه با مشارکت خیرین در راستای تولید روزانه ۳۲ هزار ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده در ایام کرونایی فعال هستند.

«صفر آریانپور» معاون هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی  خبرگزاری شبستان در بوشهر با اشاره به اینکه خدمت رسانی و حمایت و امدادرسانی به مردم در حوزه «احسان و نیکوکاری» با مشارکت خیرین و پشتیبانی سازمان ها یکی از ﺩﺳﺘﺎﻭﺭﺩﻫﺎﯼ ﺍﻧﻘﻼ‌ﺏ ﺍﺳﻼ‌ﻣﯽ عنوان کرد و گفت: مدیران و رهبران سازمان ها و کسانی که مسئولیت های سنگین اجتماعی و فرهنگی و عمرانی دارند، نباید از افراد جامعه و به ویژه خانواده خود غافل شوند، بلکه با ادارک به شرایط خاص ویژه کشور در مقابله با ویروس کرونا، باید به علاوه بر مسئولیت اجتماعی، به مسئولیت خود در نهاد خانواده و همچنین در جامعه به عنوان خانواده بزرگتر بپردازند، که پاداش الهی را بر خواهد داشت.

 

این فعال اجتماعی و فرهنگی در حوزه احسان و نیکوکاری با ابراز اینکه با شعار و آرزو نمی توان به چیزی دست یافت؛ کار و عمل و سخت کوشی است که شیرینی موفقیت را به کام انسان می نشاند، اظهار کرد: یکی از وظایف مدیران و رهبران فعالیت های خدمت رسان جهادی و نیکوکاری و سایر حوزه ها؛ امیدوار کردن افراد و توجه دادن آنها به امدادهای خداوند، در راه رسیدن به اهداف است.

 

وی افزود: در اتخاذ تصمیمات باید به عوارض و پیامدهای آن توجه کرد و همچنین حفظ وحدت و انسجام سازمان را از مهم ترین مسائل در تمامی زمان ها دانست.

 

 

* فعالیت 30 کارگاه تولید ماسک و دستکش با مشارکت خیرین بوشهری

 

معاون هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به تشریح مشارکت خیرین در مقابله با ویروس کرونا پرداخت و گفت: بیش از 30 کارگاه جهادگرانه و مردم پایه در راستای تولید ماسک و دستکش با مشارکت حمایتی خیرین بوشهری در سطح مناطق استان راه اندازی شده و فعال است.

 

* شیب نزولی ویروس جهانگیر کرونا در بوشهر

 

وی در ادامه به شیب نزولی افراد مبتلاء به ویروس جهانگیر کرونا در استان بوشهر خبرداد و اعلام کرد: طی 12 روز توسط این کارگاه ها روزانه بیش از 10 هزار ماسک، تعداد 20 هزار دستکش و 2 هزار ژل ضدعفونی کننده برای مقابله با "ویروس کرونا" تولید و بسته بندی شده است و با تاکیدات و پشتیبانی معنوی آیت الله صفایی بوشهری، این بسته های بهداشتی، با همکاری فرماندهی سپاه امام صادق (ع)، صنف اتحادیه مردمی صیادان، فرماندهی نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر در ایستگاه های ایست بازرسی و پایگاه های غربالگری و در سطح افراد نیازمند، سالمندان و معلولین و خانواده های بی بضاعت و مراکز خونگیری سازمان انتقال به منظور مرتفع شدن برخی از مشکلات آنها؛ ضمن بازدید اهداء و توزیع شده است و این حرکت کماکان با مدیریت دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و همت خیرین در حال انجام می باشد.

 

* توزیع 32 هزار ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بین سالمندان و نیازمندان بوشهری

 

آریانپور ﮔﻔﺖ: تعداد 32 ﻫﺰﺍﺭ ﻣﺎﺳﮏ ﻭ ﻣﻮﺍﺩ ﺿﺪﻋﻔﻮﻧﯽ کننده و دستکش تولیدی کارگاه های جهادگرانه مردم پایه ﺩﺭ ﺑﯿﻦ سالمندان و ﻧﯿﺎﺯﻣﻨﺪﺍﻥ و مراکز انتقال خون و محل های پالایش و تب سنجی در ایستگاه های استان بوشهر توزیع شده است. و از کلیه خیرین و کسانی که کماکان به چرخه تولیدات و خدمات عام المنفعه؛ ما را در این کار «تولید ماسک و دستکش» همراهی و مساعدت نمودند، تشکر و قدرانی به عمل می آید.

 

* اهتمام بیشتر به اهدا خون؛ در ایام شعبان المعظم

 

وی ﻣﺮﺩﻡ استان بوشهر ﺭﺍ به اهدا خون ﺗﺸﻮﯾﻖ کرد و گفت: مردم با ادارک به شرایط خاص کشور، ﺩﺭ این ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ بهاری و ماه شعبان المعظم؛ با حضور در مراکز اهدا خون ادارات انتقال خون، ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺍﻫﺪﺍﯼ ﺧﻮﻥ ﺍﻗﺪﺍﻡ ‌ﮐﻨﻨﺪ.

 

 

کد خبر 911065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha