یوم‌الله ۱۲ فروردین روز برگزاری کم‌نظیرترین همه‌پرسی در تاریخ کشور است

حجت‌الاسلام حسینی‌نوری گفت: یوم‌الله ۱۲ فروردین روز بزرگی است و به یمن پیروزی انقلاب اسلامی کم‌نظیرترین همه‌پرسی تاریخ کشور برگزار و خونی تازه در کالبد نظام تازه متولد شده جاری شد.

«حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی‌نوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: یوم‌الله ۱۲ فروردین، روز بزرگی است که به یمن پیروزی انقلاب اسلامی، کم‌نظیرترین همه‌پرسی تاریخ کشور برگزار و خونی تازه در کالبد نظام تازه متولد شده جاری شد.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: دوازدهم فروردین ۱۳۵۸ فریاد توفنده مردم با ایمانی بود که با عشق به خدا و رهایی از ظلم، به‌پاخواسته و با مجاهدت‌ها و ایثار خود، ضمن نفی استبداد و استکبار، به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قاطعانه رای مثبت دادند.

 

وی با بیان اینکه روز جمهوری اسلامی، سند آزادی و استقلال ملت آزاده‌ای است كه برای دستيابی به آرمان‌های مقدس خود با استقامتی خستگی‌ناپذير و به بركت خون شهيدان، نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخته است اضافه کرد: امام خمینی (ره) این روز را، روز امامت امت و روز فتح و ظفر ملت و نخستین حکومت الله و از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی دانستند که باید آن زنده نگه داریم، و این تعبیر به خوبی نمایانگر عظمت و شوکت این روز حماسی است.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌نوری با تبریک سال جدید و آرزوی صحت و سلامتی برای همگان تصریح کرد: در سالی که به نام «جهش تولید» نامگذاری شده، گوش به فرمان ولایت فقیه، سالی توام با موفقیت، سربلندی و پیروزی را در پیش رو خواهیم داشت.

 

وی اتحاد و همدلی بين مردم و مسئولان جامعه را يكی از رمزهای اصلی پيروزی انقلاب اسلامی برشمرد و ابراز کرد: اميدوارم كه در سال جدید با كمک و حمايت مردم شريف و متدين با غلبه بر مشكلات به ویژه ویروس کرونا، گام‌های استوارتری در راه توسعه و پيشرفت کشور برداريم.

 

کد خبر 911066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha