افزایش فضای معنوی در جامعه مترادف با احیای معارف اهل بیت است

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: کمک به همنوعان و افزایش فضای معنوی در جامعه مترادف با احیای معارف اهل بیت علیهم السلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» عصر روز جمعه در جریان بازدید از اقدام جهادی هیئت انصارالحسین تبریز در مسجد صاحب الامر با هدف تولید اقلام بهداشتی اظهار داشت: احیای معارف و امر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام رسالت امروز هیئت های حسینی در مقابله با بحران کرونا است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: کمک به همنوعان و افزایش فضای معنوی در جامعه مترادف با احیای معارف اهل بیت علیهم السلام است.

وی با تقدیر از اقدام جهادی هیأت های مذهبی تبریز ادامه داد: در مقطع کنونی که جهان با بحرانی بزرگ مواجه است؛ باید با کمک به هموطنان‌مان برای برون رفت از آن تلاش کنیم.

امام جمعه تبریز ادامه داد: با در نظر گرفتن بحران کرونا و مشکلاتی که گریبانگیر همه جامعه شده است، توجه به نیازمندان و افراد بی بضاعت نباید نادیده گرفته شود که به حمد الهی و همت هیات‌های حسینی به همین منظور بسته های بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند تهیه می‌شود.

کد خبر 911928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha