رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه  در ۱۰ محله دهلران شروع شد

رزمایش دفاع بیولوژیک در راستای مبارزه با ویروس کرونا با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام: در ۱۰ محله شهر دهلران آغاز شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام« سردار  جمال شاکرمی» در آیین شروع این رزمایش اظهار کرد: این رزمایش با امکانات استان و شهرستان و همچنین همکاری شهرداری، منابع طبیعی استان و سایر مجموعه های اجرایی در دهلران انجام می شود.

 

وی دهلران را سرزمین فداکاری و مهد پایداری، مردم انقلابی و ارزشی دانست و افزود: امروز وظیفه ماست که در کنار این مردم باشیم  و در راستای مبارزه با ویروس کرونا از همه ظرفیت ها، امکانات و نیروی انسانی در جهت ضد عفونی کردن معابر و خیابان ها ومحله استفاده کنیم.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: مصمم هستیم با سازماندهی و انسجام نیروهای بسیجی، مردمی و همه مجموعه ها این کار را در 10 محله شهر دهلران انجم دهیم.

 

شاکرمی با اشاره به اینکه سپاه در اکثر شهرستان های استان رزمایش  بیولوژیکی را انجام داده است، خاطرنشان کرد: همزمان در شهرستان دهلران و مهران این عملیات امروز انجام می شود و ما موفق شده ایم حتی در برخی شهرستان دو بار عملیات بیولوژیکی را اجرا کنیم.

کد خبر 916342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha