رزمایش «ضیافت همدلی» با توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در گلوگاه اجرا شد

رضایی گفت: رزمایش «ضیافت همدلی» در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان و در پی لبیک به منویات رهبری با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در قالب توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان گلوگاه اجرا شد.

«مجید رضایی» امروز (4 اردیبهشت) ضمن تشریح اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه و خادمین امامزادگان و اماکن متبرکه این شهرستان در بحث مقابله با کرونا، به خبرنگار خبرگزاری شبستان درساری گفت: رزمایش «ضیافت همدلی» در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای رونق بخشیدن به سفره‌های نیازمندان و مددجویان در گلوگاه برگزار شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه بابیان اینکه 200 بسته معیشتی در قالب این رزمایش بین مددجویان این شهرستان توزیع شد، افزود: به همت اداره اوقاف گلوگاه بسته‌های معیشتی تهیه و با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، فرمانده سپاه و فرماندار گلوگاه در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی بابیان اینکه این بسته‌ها از محل عواید موقوفات و نذورات مردمی تهیه و توزیع‌شده است، خاطرنشان کرد: مراحل بعدی توزیع بسته‌های معیشتی از هفته نخست ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

 

 

کد خبر 919575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha