صنعت اسب از اولویت های توسعه ای در استان یزد است

طالبی با اشاره با توجه ویژه به اسب در استان یزد گفت: صنعت اسب به عنوان یکی از اولویت های توسعه ای در استان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد علی طالبی» امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل جدید دامپزشکی استان یزد گفت: امروز انتظار ما از مدیران این است که علاوه بر اهتمام بر وظایف خود، توجه ویژه و قدم های اثرگذار در زمینه توسعه استان داشته باشند.

استاندار یزد بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید به نام جهش اقتصادی توسط مقام معظم رهبری ما سعی کردیم که تمامی دستگاه ها را پای کار بیاوریم و اولیت استان را در این زمینه داشته باشیم.

وی افزود: دامپزشکی استان می تواند در جهش تولید در دامپروری و ایجاد اشتغال گام های موثری بردارد که با توجه به ظرفیت های مناسبی که در استان وجود دارد ما می توانیم پشتوانه و ظرفیت خوبی برای تحقق شعار سال حرکت کنیم.

طالبی ادامه داد: استان یزد دارای ظرفیت های بسیار خوبی است که علاوه بر تامین خوراک و دام استان می تواند پشتیبانی بزرگ برای کشور در این زمینه باشد.

استاندار یزد بیان کرد: استان یزد علاوه بر تامین نیاز غذایی در استان می تواند در حوزه اسب نیز سرآمد باشد و حتی امروز در برخی از شهرستان ها صنعت اسب به عنوان اولویت توسعه ای در نظر گرفته شده است که دامپزشکی می تواند به رشد و تعالی این صنعت در استان کمک کند.

طالبی بیان کرد: اراده استان با توجه به استقبال مردم و بخش خصوصی، فراهم کردن حداکثر زیر ساخت ها برای صنعت اسب است.

 

کد خبر 919714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha