کارآفرینان به بهترین شکل مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کردند

طالبی گفت: صنعتگران، تولید کنندگان و کارآفرینان استان در زمینه مقابله با بیماری کرونا به بهترین شکل ممکن مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمد علی طالبی» در نشستی با اعضای پویش قهرمانان جبهه سلامت (کارآفرینان آستان یزد) که در محل سالن حمیدیا استانداری برگزار شد از ایثار و فداکاری های صورت گرفته در زمینه کمک های خیری برای مقابله با کرونا تشکر و قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: پویش قهرمانان جبهه سلامت نقش قابل توجهی در تامین کسری های بخش بهداشت و درمان استان داشته و به عنوان یکی از پیشقراولان این عرصه در استان، موجب تشویق دیگر اقشار جامعه برای ورود به امور خیریه در حوزه کرونا شده است.

استاندار یزد با بیان اینکه بالاترین میزان کمک های خیری به حوزه بهداشت و درمان در استان یزد به وقوع پیوست تاکید کرد: یکی از مهمترین دلایل مدیریت مناسب این بیماری در استان، زحمات و کمک های خیرین بوده است.

وی اذعان کرد: صنعتگران، تولید کنندگان و کارآفرینان استان در زمینه مقابله با بیماری کرونا به بهترین شکل ممکن مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کردند.

طالبی در پایان یادآور شد: تصمیم اعضای پویش قهرمانان جبهه سلامت برای تداوم فعالیت های خیری و ایجاد تشکلی مردم نهاد در این حوزه، کار بسیار بزرگ و قابل تقدیری است.

کد خبر 923087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha