ساخت بازارچه محلی مهر شهر زاهدان منوط به واگذاری زمین از سوی راه و شهرسازی است

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان با اشاره به اینکه اعتبار لازم برای ساخت بازارچه محلی مهرشهر پیش بینی شده است، گفت: ساخت بازارچه محلی مهر شهر زاهدان منوط به واگذاری زمین از سوی راه و شهرسازی است.

محمد امیر براهویی با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: فضاهایی را در برخی مناطق شهری تحت عنوان مناطق مسکونی ایجاد کرده ایم.

 

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان ادامه داد: در حوزه شهرسازی مناطق مسکونی یک تعریف خاص دارد مبنی بر اینکه تمامی رفاهیات لازم از جمله فضای سبز، بازارچه های محلی،آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و آتشنشانی در این مناطق ایجاد شود.

 

براهویی یادآور شد: در برخی از مناطق رفاهیات لازم برای مردم ایجاد نشده و باید به سمتی برویم که نیازهای اولیه مردم در این مناطق فراهم شود.

 

وی با بیان اینکه بازارچه های محلی یکی از موضوعات مهم در شهرسازی است، افزود: اگر بازارچه های محلی در نقاط مختلف شهر داشته باشیم قطعاً از عبور و مرور مردم در سطح شهر و ترافیک کاسته می شود.

 

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان با اشاره به اینکه نبود بازارچه محلی در مهر شهر قابل ملموس است، یادآور شد: درخواست های زیادی از سوی مردم برای احداث بازارچه محلی مهر شهر داشته ایم.

 

براهویی تصریح کرد: اگر راه و شهرسازی زمینی با کاربری خدماتی به شهرداری واگذار کند شهرداری این آمادگی را دارد که در کمترین زمان ممکن نسبت به احداث بازارچه محلی در مهرشهر اقدام کند.

 

وی با بیان اینکه  با راه اندازی بازارچه محلی مهرشهر زاهدان شاهد کاهش ترافیک، مدیریت بهینه وقت مردم و رفاه و آسایش مردم خواهیم بود، افزود: اعتبار لازم برای ساخت بازارچه محلی مهرشهر پیش بینی شده است.

کد خبر 923642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha