بازدید فرماندار اردکان از بخش خرانق و روستای ترک آباد

شهابی زاد از بزرگترین بخش کشور و همچنین روستای ترک آباد در بخش مرکزی اردکان بازدید و دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ فرماندار شهرستان اردکان با حضور در روستای چاه‌ متک از توابع بخش خرانق، ضمن بازدید از فعالیت‌های عمرانی صورت‌گرفته، با اعضای شورای اسلامی، دهیار و اهالی این روستا دیدار و گفت‌وگو کرد.

بهروز شهابی زاد در این بازدید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه‌های اولویت‌دار با توجه به واریزی محدود اعتبارات دهیاری‌ها تأکید کرد.

وی در ادامه از مرمت آسفالت مسیر دسترسی به روستای چاه‌متک در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: مسیر ورودی روستا و مزارع فاقد دهیاری اطراف روستای چاه‌متک با اعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد ریال مرمت و بهسازی می‌شود.

بخشدار خرانق نیز با ارائه گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته، بر لزوم توجه بیشتر به مناطق روستایی به‌ویژه روستاهای بخش خرانق با توجه به گستردگی و پراکندگی روستاها تأکید کرد.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان اردکان همچنین از عملیات عمرانی پروژه‌های روستای ترک‌آباد در بخش مرکزی بازدید و بر تسریع در انجام آن‌ها تأکید کرد.

شهابی‌زاد نزدیکی این روستا به مرکز شهرستان و شهر اردکان را فرصتی مناسب دانست که باید به نحو شایسته از آن بهره‌برداری شود.

وی در این بازدید که با حضور بخشدار مرکزی و تعدادی از مدیران ادارات برگزار شد؛ بر تسهیل روند اجرا و بهره‌برداری به‌موقع از پروژه‌ها تأکید کرد.

کد خبر 930547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha