افتتاح چند پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان خرمشهر

به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر چند پروژه‌ بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال با حضور استاندار خوزستان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، به‌مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر شامگاه (شنبه ۳ خرداد) چند پروژه بهداشتی و درمانی با حضور استاندار خوزستان، فرماندار ویژه، شهردار، امام جمعه خرمشهر، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان و مسئولان محلی در شهرستان خرمشهر به بهره‌برداری رسید.

 

در این آئین «غلامرضا شریعتی» سوم خرداد را روز پیروزی ملت ایران و روز حق علیه باطل دانست و اظهار کرد: امروز، روز شادمانی مردم ایران اسلامی است و این روز را به تمامی مردم همیشه قهرمان خرمشهر تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 

استاندار خوزستان، افزود: امروز به میمنت این روز فرخنده و به حول قوه الهی توانستیم چندین پروژه که شامل بخش داخلی زنان، بخش آی‌سی‌ یو، بخش فیزیوتراپی مرکز جامع سلامت را به بهره‌برداری برسانیم تا شرایط بهتری را برای مردم این شهر فراهم کنیم.

 

وی به بهره‌برداری از پروژه احداث هتل چهار ستاره در شهرستان خرمشهر در آینده‌ای نزدیک اشاره کرد و اذعان داشت: این هتل با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تکمیل و ساخته می‌شود و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

 

شریعتی با بیان اینکه امیدارویم بتوانیم در کنار مردم خرمشهر توفیق آن را داشته باشیم تا مشکلات آنها را مرتفع کنیم یاد آور شد: امید است در سایر موارد زیرساختی برای مردم این شهر شرایط بهتری فراهم کنیم و تلاش داشته باشیم تا مشکلات مردم این شهر را به حداقل برسانیم.

 

همچنین «شکرالله سلمان‌زاده» با بیان اینکه خوشبختانه امروز به میمنت سالروز آزادسازی خرمشهر چندین طرح بهداشتی و درمانی در بیمارستان و در حوزه بهداشت این شهرستان، افتتاح و به بهره‌برداری رسید ابراز کرد: برای افتتاح این طرح‌ها مجموعا بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده که امیدواریم مورد بهره‌برداری و رضایت مردم شهرستان خرمشهر قرار گیرد.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با تشریح پروژه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان خرمشهر افزود: در بیمارستان بخش فیزیوتراپی، بخش بسیار مجهز (ای سی یو ۲) و بخش داخلی زنان که به طور کامل ساخته شدند، مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

وی اضافه کرد: همچنین در حوزه بهداشت مرکز و بخش طالقانی به طور کامل بازسازی شده و به شکل خیلی خوب و در خور و شان مردم خرمشهر در خدمت آن ها قرار می‌گیرد.

 

سلمان‌زاده از افتتاح چند پروژه در حوزه سلامت و بیمارستانی در هفته دولت خبر داد و عنوان کرد: ۲ مرکز خدمات جامع سلامت در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت که یکی مرکز جدید و دیگری مرکز امام خمینی (ره) است.

 

وی تصریح کرد: همچنین در حوزه بیمارستانی هم سعی بر آن است که بخش جدید  دیالیز بیمارستان ولی‌عصر (عج) خرمشهر به بهره‌برداری برسد.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان به هزینه‌های انجام شده برای بهره‌برداری و احداث پروژه‌های بهداشتی و درمانی به‌مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و یاد آور شد: برای احداث بخش بستری داخلی زنان با زیربنای ۶۵۰ متر مربع و ۲۳ تخت ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، برای ساختمان بخش آی سی یو با گنجایش ۶ تخت ویژه و زیربنای ۲۳۰ متر مربع، سه‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، در جهت راه‌اندازی و تجهیز مرکز فیزیوتراپی با زیربنای ۵۷ مترمربع یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و برای تجهیز و تعمیر مرکز خدمات جامع سلامت شهری آیت‌الله طالقانی با زیربنای ۶۳۸ متر مربع بالغ بر هشت‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

 

کد خبر 931849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha