مسابقه الکترونیکی «گنجینه های معرفت» ویژه بانوان به همت آستان عباسی

آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام) مسابقه الکترونیکی «گنجینه های معرفت» ویژه بانوان را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، «فاطمه سید عباس الموسوی» مسئول واحد قرآن وابسته به شعبه ارشاد ویژه بانوان مربوط به دفتر دبیرکل آستان حضرت عباس(علیه السلام)، گفت: این واحد قرآنی مسابقه الکترونیکی «کنوز المعرفة»(گنجینه های معرفت) ویژه بانوان را پس از پایان ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن به راه انداخت تا پنجره قلب و روح بر روی معارف و گنجینه کلام الله مجید همچنان باز بماند.

 

الموسوی افزود: این مسابقه شامل 30 پرسش مختلف درباره اعراب، علوم، تفسیر آیه های قرآن کریم و احادیث معصومین(علیهم السلام) درباره برخی از آیه های قرآن است.

 

وی تاکید کرد: ساز و کار این مسابقه به خواندن مطالب متون و تمرکز شرکت کنندگان تکیه دارد، شرکت کننده باید به پرسش های مطرح شده پاسخ دهد.

 

مسئول واحد قرآن وابسته به شعبه ارشاد ویژه بانوان، گفت: هدف از این مسابقه پرورش روحیه فرهنگ قرآنی در میان زنان مسلمان است، زیرا آنها پایه و اساس تربیت نسل های آینده هستند که معارف دینی را به فرزندان شان ارایه می دهند.

 

الموسوی درباره شرایط شرکت در این مسابقه افزود: سن شرکت کنندگان در این مسابقه نباید کمتر از 18 سال باشد. این مسابقه به مدت چهار روز برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: اسامی برندگان در این مسابقه از پایگاه شبکه جهانی الکفیل اعلام خواهد شد و هدایای نقدی و غیر نقدی به برندگان اعطا می شود.

کد خبر 932800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha