۱۸ هزار ماسک توسط بانوان کانونی تولید شد

قصابی گفت: در راستای تامین سلامت مردم روستای یزدل بیش از ۱۸ هزار ماسک در کانون امام حسین(ع) تولید شد.

«یاسر قصابی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان، با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری روستای یزدل آران و بیدگل در دوران شیوع بیماری کرونا اظهارداشت: تولید ماسک، آموزش عمومی، کنترل تردد در روستا، توزیع بسته های حمایتی و معیشتی و ضدعفونی کردن مکان های عمومی از جمله این اقدامات است که دهیاری، شورای روستا، خیرین و جوانان در این حوزه همکاری و مشارکت داشتند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسین(ع) آران و بیدگل افزود: در راستای تامین سلامت مردم روستای یزدل بیش از ۱۸ هزار ماسک توسط بانوان در کانون امام حسین(ع) تولید و در بین مردم توزیع شد.


وی ادامه داد: حمایت ها و اقدامات بهداشتی مبارزه با کرونا همچنان تا پایان این وضعیت ادامه دارد و در حال حاضر نیز با توجه به بازگشایی مراکز تفریحی و گلزارهای شهدا فعالیت های پیشگیرانه ادامه دارد.


قصابی به فعالیت های کانون های روستایی اشاره کرد و گفت: علاوه بر فعالیت های فرهنگی و هنری این ‌مراکز در شرایط خاص نیز نقش خود را برای کاهش مشکلات و معضلات انجام می دهند.


وی با حنایت از فعالیت های دوران کرونا کانون های مساجد را خواستار شد و گفت: این نهادها نقش مهمی در ارایه خدمات در محلات مختلف دارند که توسعه امکانات آن افزایش خدمات را به همراه دارد.

 

کد خبر 932988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha