۲۹ بیمار جدید به آمار مبتلایان به کرونا در خراسان شمالی افزوده شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از مثبت شدن نتایج آزمایش ۲۹ بیمار مشکوک به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: با این احتساب، مجموع آمار مبتلایان به کویید ۱۹ در خراسان شمالی به دوهزارو ۷۸ بیمار افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «احمد هاشمی» ظهر امروز پنج شنبه (۸ خرداد) اعلام کرد: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده تا ظهر امروز، دوهزارو 78 نفر در خراسان شمالی به کووید 19 مبتلا شده اند که شامل 910 بیمار بستری و هزارو  168 بیمار سرپایی می شود و تعداد آمار فوتی ها نیز بدون تغییر همان 128 نفر باقی مانده است.

 


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: در شهرستان های بجنورد هزارو 92 نفر، شیروان 242 نفر، فاروج 129 نفر، مانه و سملقان 203 نفر، جاجرم 63 نفر، گرمه 35 نفر، راز و جرگلان 136 نفر و اسفراین 178 نفر به کرونا مبتلا شده اند.

 

 

وی تاکید کرد: رعایت مسائل بهداشتی و شست و شوی مکرر دست، پرهیز از تردد های غیرضروری، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم تماس با بیماران و پرهیز از دست زدن به سر و صورت ضروری است.

 

 


هاشمی خاطرنشان کرد: تاکنون 745 نفر از بیماران بهبود یافته، آزمایش دوهزارو 897 نفر از موارد مشکوک منفی و هم اکنون121 بیمار مشکوک به ابتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند.

 

 

 

کد خبر 933045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha