۸۳۲ دانش آموز آستارایی به سن عبادت رسیدن خود را جشن گرفتند

۸۳۲ دانش آموز دختر آستارایی به سن عبادت رسیدن و آغاز بندگی خود را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«سید سجاد موسوی»امروز(پنجشنبه، ۸ خرداد) در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: رسیدن به سن تکلیف از ناب ترین و بهترین لحظات زندگی هر فرد است.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان اینکه دانش آموزان پس از به سن تكليف رسیدن، بيش از گذشته با اهميت نماز و به ويژه نماز جماعت آشنا می ‌شوند و بايد تعاليم دينی را به طور عملی انجام دهند، افزود: هر فردی که به سن تکلیف می‌ رسد باید آگاهی‌ هایی از احکام اسلامی جامعه داشته باشد، توجه به نماز و رعایت حجاب یکی از این احکام است.

 

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز در زندگی فردی و اجتماعی افراد تصریح کرد: اهل ‌بیت(ع) و ائمه‌ اطهار(ع) اهمیت ویژه ‌ای برای نماز قائل بودند و جایگاه نماز به ‌عنوان یکی از ستون ‌های دین برای هر فردی که به سن تکلیف رسیده، واجب است.

 

موسوی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا ویروس، ۸۳۲ دانش آموز دختر آستارایی به سن عبادت رسیدن و آغاز بندگی خود را در خانه هایشان جشن گرفتند، گفت: این دانش آموزان از اول اردیبهشت تا هفتم خرداد ماه، رسیدن به سن تکلیف خود را با اقامه نماز و قرائت قرآن در کنار والدین در خانه های خود جشن گرفته و تصاویر آن در پیام رسان شاد و سایر شبکه های مجازی منتشر کردند.

کد خبر 933212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha