بیش از ۲۷۲ هزار بسته غذایی میان نیازمندان در قزوین توزیع شد

حق گویان گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان ۲۷۲ هزار و ۵۱۴ بسته غذایی و غذای گرم میان نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «مهرعلی حق گویان» بیان کرد: کمک مومنانه توسط افراد، گروه ها و نهادهای مختلف رقم خورد و در کمیته امداد با نام «همدلی برای ایران همدل» اجرایی شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: رزمایش همدلی برای ایران همدل در 2 بخش توزیع بسته های غذایی و طبخ و توزیع غذای گرم میان نیازمندان اجرایی شد که در بخش توزیع بسته های غذایی 28 هزار بسته غذایی به ارزش بیش از 5 میلیارد و 191 میلیون تومان میان نیازمندان توزیع شده است.

 

وی اضافه کرد: از این تعداد 2 هزار و 154 بسته غذایی میان خانواده زندانیان توزیع شده است.

 

حق گویان اعلام کرد: در بخش طبخ غذای گرم هم برنامه ریزی برای راه اندازی 52 آشپزخانه انجام شد که در نهایت با مشارکت مردم 70 آشپزخانه مهدوی راه اندازی شد.

 

وی افزود: با مشارکت اقشار مختلف مردم 244 هزار و 508 غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد که ارزش این غذاها بیش از 3 میلیارد و 540 میلیون تومان بوده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: جریان کمک به نیازمندان اگرچه همزمان با ماه مبارک رمضان با عنوان رزمایش «همدلی برای ایران همدل» اجرا شد ولی جریان امدادرسانی در کمیته امداد امام (ره) همچنان استمرار دارد.

 

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را به نیازمندان با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و یا از طریق کد مهربانی # 028*8877* اهداء کنند.

 

کد خبر 933386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha