برگزاری مسابقه غیرحضوری ترتیل‌خوانی قرآن کریم در اصفهان ویژه پسران

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزاری مسابقه غیر حضوری ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه پسران ساکن در استان خبر داد.

حجت الاسلام «ابوالفضل یعقوبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با اعلام برگزاری مسابقه غیر حضوری ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه پسران ساکن در استان گفت: این مسابقات در مقطع سنی 11 تا 14 سال توسط گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه آیات انتخابی شامل ده خط از ابتدای یک سوره از جزء سی‌ام قرآن کریم باشد، خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای حضور در این مسابقه می‌توانند یک کلیپ تصویری از اجرای خود به همراه تصویر کارت ملی را در پیام رسان ایتا به شناسه @Montazer_hedayat  ارسال نمایند.

 

وی با تاکید بر لزوم ارسال آثار به صورت افقی، بدون قطعی صدا و تصویر در حداکثر 40 مگابایت با هر فرمت ویدوئی تصریح کرد: شرکت کنندگان در ابتدای کلیپ؛ نام و نام خانوادگی، شهر محل سکونت، سن، تلفن همراه، ذکر صفحه و آیات مورد تلاوت را بیان و نیز عنوان کلیپ ارسالی نیز نام و نام خانوادگی شرکت کننده باشد.

 

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه هر نفر مجاز به ارسال یک کلیپ بوده و تلاوت آیات بر اساس مصحف عثمان طه باشد، اظهار کرد: تلاوت‌ها نباید تقلیدی بوده و به روش حفص از عاصم کوفی اجرا شود همچنین آداب و شرایط در اجرا نظیر مکان اجرا، دکور و کیفیت ضبط در داوری موثر است.

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان مهلت ارسال آثار را 31 خرداد و زمان اعلام نتایج را 13 تیرماه همزان با ولادت امام رضا علیه السلام اعلام کرد و افزود: پس از داوری آثار به 5 نفر اول 5 میلیون ریال، 5 نفر دوم 3 میلیون ریال و 5 نفر سوم 2 میلیون ریال اعطا خواهد شد./

کد خبر 933636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha