صفحه اختصاصی استان اردبیل در پورتال اطلاع رسانی رویداد ملی «فهما» رونمایی شد

صفحه اختصاصی استان اردبیل در پورتال اطلاع رسانی رویداد ملی «فهما» با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در سالن جلسه شهدای هنرمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز (11 خردادماه) صفحه اختصاصی استان اردبیل در پورتال اطلاع رسانی رویداد ملی «فهما» با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در سالن جلسه شهدای هنرمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

 

این مراسم به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت محدود و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حضور جمعی از مدیران مسئول کانون های برتر در رویداد ملی «فهما» و جمعی از فعالان این حوزه برگزار شد.

 

ارتباط زنده با حجت الاسلام «حبیب رضا ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و «پروین داداندیش» مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور اجتماعی از دیگر بخش های این مراسم بود.

 

علاقمندان می توانند برای مشاهده فعالیت های کانون های مساجد استان اردبیل در پورتال اطلاع رسانی رویداد ملی «فهما» به نشانی اینترنتی https://ardebil.fahma.org مراجعه کنند.

 

این پورتال با هدف اطلاع رسانی، نشر اخبار و عملکرد کانون های مساجد در رویداد ملی طراحی و راه اندازی شده است.

کد خبر 934028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha