اخبار کوتاه اردکان

دستگيري سارق خودرو بلافاصله پس از سرقت و نشست فرماندار شهرستان با مدیرکل بنیاد مسکن استان از جمله اخبار کوتاه اردکان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ در بسته خبری پیش رو؛ خواننده برخی از آخرین اخبار کوتاه شهرستان اردکان که گردآوری شده است، باشید.

اجرای عملیات اصلاح سیستم روشنایی صدرآباد اردکان

در راستای اصلاح سیستم روشنایی معابر شهر و تبدیل آن به روشنایی کم‌مصرف و با توجه به اینکه اصلاح روشنایی خیابان باهنر ازنظر کمی و کیفی بسیار مناسب است، شهرداری اردکان اقدام به اصلاح روشنایی خیابان صدرآباد کرده است.

در همین راستا سرچراغ‌های خیابان صدرآباد همانند خیابان شهید باهنر اصلاح می‌شود و سرچراغ‌های خیابان صدرآباد در معابر جدید ازجمله بلوار غدیر، بلوار کشاورز و... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حادثه آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در مهمان‌شهر صحابه

از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ حادثه آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در مهمان‌شهر صحابه اعلام شد و جهت اطفا حریق، آتش‌نشانان ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی اردکان به محل حادثه اعزام شده و اقدام به اطفا حریق کردند.

در این حادثه یک مجروح به پرسنل اورژانس تحویل داده شد.

نشست فرماندار اردکان و مدیرکل بنیاد مسکن استان

در جلسه مشترک فرماندار اردکان و مدیرکل بنیاد مسکن استان در رابطه با موضوع زمین بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست بیان شد که موضوع زمین مهم ترین مشکل در روستاهای اردکان است و پروژه های نیمه تمام روستایی باید پیگیر شود.

دستگيري سارق خودرو بلافاصله پس از سرقت در شهرستان اردكان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردکان گفت: ماموران پليس اين فرماندهي در پي اعلام وقوع يك فقره سرقت خودرو در سطح شهر اردكان شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران يگان امداد اين فرماندهي با انجام گشت زني هدفمند در سطح شهر ضمن مشاهده خودرو سرقتي با مشخصات اعلام شده در يك عمليات غافلگيرانه سارق خودرو را دستگير و خودرو متهم را توقيف كردند.

سرهنگ سيدرضا صادقيان در پايان گفت: متهم پس از انتقال به يگان انتظامي در بازجويي هاي فني و پليسي به سرقت خودرو اعتراف كه در اين خصوص پرونده قضايي تشكيل و تحويل مراجع قضائي شد.

کد خبر 934214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha