فراخوان جشنواره قرآنی «آیات» در مردادماه اعلام می‌شود

امیرنیا با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری جشنواره آیات، گفت: فراخوان رشته‌های مختلف آن مردادماه منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن «اصغر امیرنیا» گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌ها به صورت مجازی برنامه‌ریزی و اجرا شد و مقرر گشت تا دیگر فعالیت‌ها نیز به سمت فضای مجازی شدن سوق داده شود.

 

مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در مورد وضعیت جشنواره قرآنی آیات که هر ساله به همت معاونت برگزار می‌شد، افزود: طرح‌ها و برنامه‌هایی که قرار است در قالب این جشنواره اجرا شود به استان‌ها ارائه شده تا در صورت مهیا شدن شرایط شاهد برگزاری بخش‌های مختلف جشنواره باشیم.

 

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره به صورت مجازی اظهار کرد: این موضوع بستگی به اعلام ستاد مرکزی مقابله با ویروس کرونا دارد، در هر دو صورت برنامه و سناریو برای برگزاری جشنواره در زمان مقرر را تعریف کرده‌ایم و منتظر اعلام وضعیت از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا هستیم.

 

امیرنیا با تأکید بر اینکه برخی از رشته‌های جشنواره آیات امکان برگزاری به صورت مجازی را دارد، ‌بیان کرد: در هر صورت امیدواریم تا شرایط فراهم شود و شاهد برگزاری این جشنواره باشیم. فراخوان آن هنوز اعلام نشده و به احتمال زیاد در مردادماه سال جاری، شاهد اعلام رشته‌ها و جزئیات جشنواره باشیم. جزئیاتی از قبیل مانند تعداد رشته‌ها بستگی به میزان بودجه‌ در نظر گرفته شده دارد.

 

 

کد خبر 934323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha