رهنمودهای امام خمینی (ره) سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد

پورحضرت گفت: رهنمودهای امام راحل در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را باید سرلوحه خود قرار دهیم و اندیشه‌های امام راحل را برای نسل جوان تبیین کنیم.

«وحید پورحضرت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تسلیت ایام سوگواری ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) تنها به عنوان یک سیاستمدار برای ملت ایران و همه مسلمانان مطرح نبود، بلکه یک عالم بزرگ دینی، رهبر مردم، ساده‌زیست و مظهر مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی به شمار می‌رفت.

 

فرماندار ماسال افزود: به همین دلیل است که با وجود گذشت ۳۱ سال از ارتحال امام خمینی(ره) یاد وی همچنان در دل‌ها زنده و رهنمودهایش راهگشا است.

 

وی با اشاره به اینکه شاید مردم ایران در طول تاریخ سیاسی روزی تلخ‌تر از ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ را تجربه نکرده باشند گفت: ۱۴ خرداد روزی است که امام خمینی(ره) رهبر بزرگ و دوراندیش و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را از دست دادیم.

 

پورحضرت تصریح کرد: امام خمینی (ره) اهداف و آرمان‌ها و هرآنچه را که می‌بایست ابلاغ کند، گفته و در عمل نیز تمام هستیش را برای تحقق همان هدف‌ها به‌کار گرفته بود.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: رهنمودهای امام راحل در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را باید سرلوحه خود قرار دهیم و اندیشه‌های امام راحل را برای نسل جوان تبیین کنیم.

 

وی اظهار کرد: در این راستا و به مناسبت سی‌ویکمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره)، مراسم سینه‌زنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان ماسال برگزار می‌شود.

 

پورحضرت افزود: این مراسم از جلوی سپاه ناحیه ماسال آغاز و به گلزار شهدا منتهی می‌شود تا یکبار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق شود.

 

کد خبر 934396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha