مراسم محوری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مراکز شهرستان ها برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: با هماهنگی ستاد استانی مقابله با کرونا، مقرر شد مراسم محوری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مراکز شهرستان ها برگزار شود.

«حجت الاسلام محمدعلی سالاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد اظهارکرد: با هماهنگی ستاد استانی مقابله با کرونا، مقرر شد مراسم محوری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد در مراکز شهرستان ها و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و با جمعیت محدود برگزار شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: این مراسم در بجنورد مرکز خراسان شمالی فردا چهارشنبه ساعت 10 و 15 دقیقه در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این مراسم با قرائت قرآن کریم، مداحی و اجرای گروه سرود همراه خواهد بود، افزود: مراسم پس از اجرای برنامه های استانی، به سخنرانی مقام معظم رهبری در ساعت 11 متصل می شود.

 

حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه این مراسم در شهرستان اسفراین امروز ساعت 11 در مسجد امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، مراسم شهرستان شیروان را امشب همزمان با نماز مغرب و عشاء و در مسجد جامع اعلام کرد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در آشخانه، جاجرم و گرمه هم امشب همزمان با نماز مغرب و عشاء و به ترتیب در مساجد جامع، صاحب الزمان (عج) و جامع این شهرستان ها اجرا می شود.

 

وی زمان برگزاری مراسم بزرگداشت امام راحل در شهرستان های راز و فاروج را هم فردا ساعت 10 و 30 دقیقه در مساجد جامع این شهرستان ها و با اجتماع مردمی معرفی کرد.

 

حجت الاسلام سالاری افزود: همچنین بر اساس اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا، در مساجدی که اقامه نماز صورت می گیرد، امشب همزمان با نماز مغرب و عشاء برنامه قرائت فاتحه و دعا، نثار ارواح مطهر شهدای 15 خرداد و امام شهدا بدون سخنرانی انجام می شود.

 

وی اطعام نیازمندان حاشیه شهر، اجرای گروه سرود در محله ها و رژه موتوری بسیجیان را از دیگر ویژه برنامه های سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد بیان کرد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در این آیین ها، از مردم تقاضا کرد با رعایت تمام نکات بهداشتی از جمله داشتن ماسک در برنامه ها حضور یابند و اگر دارای علائم بیماری بوده و یا کهولت سن دارند، از حضور در مراسم پرهیز کنند.

کد خبر 934863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha