احیای شریعت را مدیون امام خمینی(ره) هستیم

حجت‌الاسلام صفوی با بیان اینکه امروز احیای شریعت را مدیون امام خمینی(ره) هستیم گفت: تصاویر شهید سلیمانی در تظاهرات اخیر آمریکا نشان دهنده دولت تروریست‌پرور آمریکا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، حجت‌الاسلام«سیدمحمدحسن صفوی» پیش از ظهر امروز(چهارشنبه، ۱۳خرداد) در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) که در محل مسجد حضرت ولیعصر(عج) فومن برگزار شد اظهار کرد: روز نجات بنی‌اسرائیل از دست فرعون یک ایام الله بود و آیات قرآن متعدد هشدار به قوم بنی‌اسرائیل می‌دهد که این نعمت را گرامی بدارند.

 

امام جمعه فومن با بیان اینکه امروز احیای شریعت را مدیون امام خمینی(ره) هستیم افزود: روح زنده شدن در کالبد مردم دمید و مردم را زنده کرد، واقعا روح الله بود.

 

وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی انقلاب همان رمز بقای انقلاب که مردم هستند، است گفت: تصاویر شهید سلیمانی در تظاهرات اخیر آمریکا نشان دهنده دولت تروریست‌پرور آمریکا است.

 

حجت‌الاسلام صفوی تصریح کرد: تفكرات بنيانگذار انقلاب اسلامی كه نشأت گرفته از كتاب خداوند متعال قرآن كريم، مبانی اسلام ناب محمدی(ص) و مكتب بزرگ و پرنور ائمه اطهار و معصومين (ع) است، لازمه رشد و شكوفايی جامعه اسلامی ايران است.

 

امام جمعه فومن خاطرنشان کرد: امام خمينی(ره) به عنوان يک شخصيت بزرگ در زمينه های دينی، اعتقادی، سياسی، فرهنگی و ديگر مسائل روز دنيا صاحب نظر و انديشه بودند و در تمام جهان شخصيتی شناخته شده هستند.

 

وی شناسنامه انقلاب اسلامی را روح الله موسوی خمینی(ره) بیان کرد و اظهارداشت: بعضی از شاخصه‌های مهم امام راحل که مهمترین آنها «هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، استکبارستیزی است.

 

حجت‌الاسلام صفوی خاطرنشان ساخت: مردم در مراسم عزاداری امام خمینی(ره) آمدند تا ارادت خود را به انقلاب و نظام نشان دهند تا با پشتیانی و رهبری امام خامنه‌ای پرچم امام زمان(عج) در جهان به اهتزاز در آید.

 

کد خبر 934937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha