یک باب مدرسه با مشارکت بنیاد برکت در شهرستان بروجن بهره ‌برداری شد

یک باب مدرسه امروز سه‌شنبه ۱۳ خرداد با حضور مسئولان استانی و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی در شهر نقنه شهرستان بروجن افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «حمیدرضا براتی» امروز (سه شنبه ۱۳ خرداد) در آیین افتتاح این مدرسه در شهرستان بروجن گفت: این مدرسه با مشارکت بنیاد برکت احداث و به بهره برداری رسیده است و امید است با همکاری این بنیاد فضاهای آموزشی متعددی در استان احداث شود.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این فضای آموزشی دارای ۶ کلاس درس با زیربنای افزون بر یکهزار‌ مترمربع احداث شده است.

 

وی بابیان اینکه برای احداث و تکمیل این واحد آموزشی ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است، تصریح کرد: هشت میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال آن از سوی بنیاد برکت و مابقی آن از محل اعتبارات تامین شده است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هم اینک سه هزار فضای آموزشی در استان وجود دارد که شامل یک هزار و ۶۰۰ مدرسه و ۴۰۰ فضای اداری، سالن ورزشی، اردوگاه و کانون است.

 

خاطرنشان می شود: در این آیین، فرماندار شهرستان بروجن، امام‌جمعه نقنه، رئیس آموزش و پرورش بروجن و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

 

کد خبر 935125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha