ادامه راه امام در تبعیت از رهبری است

حجت الاسلام غلامی، گفت: امروز در ادامه راه امام خمینی(ره) و تحقق اهداف انقلاب رسالت خطیری بر دوش داریم و ادامه راه امام(ره) در تبعیت از رهبری است.

حجت الاسلام «احمدرضا غلامی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با تسلیت سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: سیره و سبک زندگی امام خمینی(ره) الگویی مناسب برای همگان است.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان به اندیشه های امام خمینی(ره) اشاره کرد و ادامه داد: اندیشه های امام راحل باید در ابعاد گوناگون در جامعه تبیین شود.

 

وی به درایت، تدبیر، خدامحوری امام راحل اشاره کرد و اظهار داشت: امام(ره) با تکیه بر این ویژگی ها توانست درشکل گیری انقلاب نقش آفرینی کند و شجاعت، درایت و تدبیر امام(ره) بهترین الگو برای حل مشکلات امروز جامعه است.

 

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: اندیشه امام راحل اندیشه اسلامی است و در اسلام به همه امور همچون سلامت، خانواده، مسائل فرهنگی و اجتماعی، دین و سیاست پرداخته است و باید این اندیشه ها در ابعاد گوناگون بازگو شود.

 

وی با بیان اینکه گرامیداشت امام خمینی(ره) فقط حضور در مراسم نیست، گفت: گرامیداشت امام راحل در فکر، ذهن و اندیشه ها است، ادامه راه امام(ره) در تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: در راستای تداوم راه انقلاب و تحقق آرمان های انقلاب و امام راحل باید به فرماین رهبری عمل کرد و نسل جوان جامعه امروز را با این آرمان ها آشنا ساخت.        

کد خبر 935140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha