نفوذی ها، همان نااهلان انقلاب اسلامی هستند

معلمی با بیان اینکه حضرت امام خمینی راه نجات بشریت را در حفظ و پیشبرد آرمان‌های انقلاب و تحقق اهداف آن می‌دانست گفت: کسانی که تفکرات غیر از اندیشه های امام خمینی دارند همان نفوذی ها هستند که به عنوان نااهلان انقلاب تلقی می شوند.

«محمود معلمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با تشریح اندیشه ها و شخصیت بالای رهبر کبیر انقلاب گفت: هر نهاد و هر ارگان و سازمان و گروهی که پیرو خط امام بوده است به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده و توانسته با بهره گیری از اندیشه های والای امام خمینی چشم‌انداز قابل قبولی برسد و پیشرفت‌های بزرگی داشته باشد، نمونه آن پرتاب ماهواره ایرانی به فضا که کار بسیار بزرگی بود.


تحلیلگر ارشد سیاسی ابراز داشت: هرجایی که نگاه از انقلاب اندیشه‌های امام خمینی فاصله گرفته است و به غرب تمایل پیدا کرده دچار تزلزل و خط شده که نمونه های آن را می توان در اقتصاد کنونی کشور ملاحظه کرد.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه حضرت آیت الله خامنه ای شاگرد مکتب امام خمینی است و در بسیاری از اندیشه ها و سیره پیرو مکتب امام خمینی است به خوبی و قاطعیت به دنبال پیاده کردن آرمان‌های امام خمینی در جامعه است و از سال ۷۴ تاکنون تاکید دارند کاری کنید که اگر خودمان با اراده خود نخواستیم نفت صادر کنیم، برای اداره کشور مشکلی نداشته باشیم و این همان اقتصاد مقاومتی است که دانش بنیان، مردم محورو درون زا باشد.

 

وی  با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب معتقدند اقتصاد مقاومتی باید درون زا باشد؛ اما درون نگر نباشد و برون نگر و جامع باشد خاطرنشان کرد: جاهایی که به این فرمایشات توجه شده است پیشرفت کرده ایم و نتایج خوب آن را نیز درو کرده ایم و هر جا که مسئولان چرخش و انحراف پیدا کرده‌اند، عقب مانده ایم از جمله در مبحث عدالت محوری، اقتصاد و فرهنگ.

 

معلمی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم گفت: ایشان بر مسئله اقتصاد و فرهنگ و عدالت محوری تاکید بسیاری دارند بنابراین باید مسئولان رویکرد خود را به سمت آرمان های امام خمینی برگردانند.

 

وی در پاسخ به اینکه راه جلوگیری از اینکه انقلاب به دست نااهلان نیفتد چیست اظهار داشت: از نظر فکری، سیاسی و فرهنگی متاسفانه نفوذی جزئی صورت گرفته است و اینها همان،  نااهلانی هستند که یا شناسنامه دارند و یا پنهانی و نامحسوس عمل می کنند.


این استاد دانشگاه تاکید کرد: هر کس تفکرش، تفکر حضرت امام خمینی نباشد ما او را نااهل نسبت به انقلاب اسلامی می دانیم؛ هرکس در هر مقامی که می‌خواهد باشد.


معلمی با اشاره به اینکه متاسفانه علی رغم تذکرات مقام معظم رهبری بخشی از این نفوذ صورت گرفته است و این نفوذی است که رهبر انقلاب می گویند هم نفوذ فردی و هم نفوذ فکری و جریانی است و هر فردی که از نظر فکری و جریانی با امام خمینی و رهبر انقلاب همراه نباشد، همان نا اهل محسوب می‌شود.


تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: متاسفانه برخی افراد نسبت به اندیشه امام خمینی نااهل هستند و مردم باید در انتخاب های خود در مقاطع گوناگون و مختلف توجه داشته باشند که افراد انقلابی و اهل را انتخاب کنند تا اندیشه‌ها و مکتب امام خمینی همچنان پایدار و استوار باقی بماند.


این تحلیلگر اصولگرا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین یادگار ماندگار از خمینی کبیر، تبدیل به یک انقلاب بزرگ جهانی شده است اضافه کرد:  ملت‌های مسلمان و تمامی ملل آزادیخواه و حق‌طلب به بیداری اسلامی رسیده‌اند و و این امر از برکات و نتایج تحولات انقلاب اسلامی به رهبری روح الله الموسوی الخمینی است.

کد خبر 935192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha