لزوم احیای شعارهای انقلابی و راه امام در مقابله با دشمن

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرشاد بر لزوم احیای شعارهای انقلابی و راه امام در مقابله با دشمن تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم سی و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) شب گذشته با سخنرانی در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی فرشاد، استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در مبارزه با طاغوت مشکلات و سختی‌های بسیار زیادی را متحمل شد اظهار داشت: ایشان در این دوران از هیچ تلاشی دریغ نکردند تا بتوانند دوباره دین اسلام را زنده کنند و نیاز است که امروز به‌عنوان یک تکلیف، در هر جایگاهی که هستیم به بهترین شکل ممکن سیره زندگی امام را دنبال کنیم.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) در زمان حیاتشان هیچ‌گاه رضایت شخص را ملاک عمل خود قرار نداد بلکه فقط برای رضایت خدای متعال تلاش می‌کرد.

فرشاد خاطرنشان کرد: دشمنی حضرت امام خمینی (ره) با استکبار برگرفته از مکتب دینی، اخلاص و عقاید اسلامی ایشان بود و سبب شده بود که دشمن هیچ‌گونه قدرتی در مقابل اندیشه‌های الهی ایشان نداشته باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر احیای شعارهای انقلابی و راه امام خمینی در شرایط تحریم کنونی، گفت: اکنون‌که کشور با تحریم‌های ظالمانه آمریکای خبیث مواجه شده، نیاز است که شعارهای انقلابی و راه امام برای مقابله با مستکبران عالم دوباره احیا شود.

کد خبر 935214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha