مشهد شهدای قیام خونین ۱۵خرداد گلباران شد

مشهد شهدای قیام خونین ۱۵خرداد صبح امروز گلباران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، همزمان با ۱۴ خرداد و رحلت رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه قرچک، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان آئین گلباران پل باقر آباد که محل قتلگاه شهدای ۱۵ خرداد است، برگزار شد.

 

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی، امام جمعه شهرستان قرچک، در این مراسم گفت:در زمان ما انقلابی بودن آسان است، در زمان پهلوی انقلابی بودن جرم بود و به همین دلیل در ۱۵ خرداد این منطقه شهید داد.

وی گفت: شهدا به وعده خود عمل کردند و مسئولین از شهدا الگو بگیرند.

 

حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت:یادمان شهدای ۱۵ خرداد پیشوا و باقرآباد که در آن هستیم از دستورات و مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۲ است.

 

وی گفت : شهدای 15خرداد بانیان اصلی انقلاب ما بودند و قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون از خودگذشتگی شهدا است.

 

نوش آبادی  در پایان، ضمن توصیه به وحدت و تعامل مسئولین گفت:با همفکری،همکاری و کار جهادی یکدیگر می توانیم دشت ورامین را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

کد خبر 935273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha