مسابقه بین المللی اینترنتی«مهدویت» برای اردو زبان ها

آستان مطهر علوی از پایان مسابقه بین المللی اینترنتی «مهدویت» برای اردو زبان های جهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، شیخ «ناصر النجفی» مسئول شعبه ارتباطات خارجی وابسته به بخش امور دینی در آستان مطهر علوی گفت: مسابقه بین المللی اینترنتی «مهدویت» برای اردو زبان های جهان به پایان رسید.

 

النجفی افزود: هدف از برگزاری این مسابقه افزایش اطلاعات مهدوی مومنان جهان درباره حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه شریف) بود.

 

وی ادامه داد: شرکت کنندگان  50 پرسش مربوط به این مسابقه را از طریق شبکه های ارتباط اجتماعی مربوط به آستان مطهر علوی پاسخ دادند.

 

مسئول شعبه ارتباطات خارجی گفت: تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه نزدیک به چهار هزار و 500 نفر بود که از کشورهای پاکستان و هند و 40 کشور دیگر در این مسابقه ثبت نام کرده بودند.

 

شیخ النجفی افزود: جوایز این مسابقه پرچم حرم امیرالمومنین(علیه السلام) برای شش نفر از برگزیدگان رتبه های اول، سنگ مرمر از حرم مطهر علوی برای شش نفر از برگزیدگان رتبه های دوم و انگشتر نقره برای شش نفر از برگزیدگان رتبه های سوم بود.

 

وی ادامه داد: مسئولان این شعبه برگزیدگان این مسابقه را از طریق قرعه کشی انتخاب کردند. به همین دلیل برای هرکدام از رتبه های اول، دوم و سوم شش نفر را در نظر گرفتند.

 

شعبه ارتباطات خارجی وابسته به بخش امور دینی در آستان مطهر علوی قصد دارد در روزهای آینده مسابقه هایی را به زبان انگلیسی برگزار کند.

کد خبر 935635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha