تهیه فایل جامع آمار نیازمندان رودبار جنوب در راستای محرومیت زدایی 

حجت الاسلام محسن سهرابی گفت: هم اکنون در حال شناسایی نیازمندانی همچون معلولین، افراد ورشکسته و زنان سرپرست خانوار در روستاهای رودبار جنوب هستیم تا بتوانیم آمار دقیقی از این نیازمندان را در قالب فایل جامع تهیه کنیم.

حجت الاسلام «محسن سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هم اکنون در حال شناسایی نیازمندانی همچون معلولین، افراد ورشکسته و زنان سرپرست خانوار در روستاهای رودبار جنوب هستیم تا بتوانیم آمار دقیقی از این نیازمندان را در قالب فایل جامع تهیه کنیم و در همین راستا جلسه هماهنگی و تقسیم کار با حضور گروه جهادی طهورا و اعضای کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص)  برگزار کردیم.

 

 

 

 


مدیر کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) روستای گز سردی رودبار جنوب بیان کرد: در همین راستا با همکاری گروه جهادی طهورا از تهران که در این منطقه حضور دارند، تاکنون بیش از ۵ روستا به تفکیک افراد نیازمند شناسایی و اطلاعات آنها جمع آوری شده است.

 

 

 

 



وی عنوان کرد: از آنجایی که آمار دقیقی از نیازمندان در روستاهای این شهرستان وجود ندارد با هماهنگی های انجام شده با فرمانداری، بخشداری و دفتر امام جمعه، تصمیم گرفتیم که خوشبختانه با استقبال مسئولین مواجه شدیم.

 

 

 

 



حجت الاسلام سهرابی ابراز کرد: این فایل با رویکرد محرومیت زدایی و شناسایی و کمک به نیازمندان  تهیه می شود تا در اختیار نهادهای حمایتی شهرستان و حتی استان قرار داده شود و همچنین اگر خیری قصد کمک به نیازمندان دورترین نقطه از رودبار جنوب را داشت، ما بتوانیم آدرس و آمار دقیق نیازمندان آن نقطه را در اختیار آن قرار دهیم.

 

 

 

 



مدیر کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) روستای گز سردی با بیان این مطلب که یکی از رویکردهای اصلی فعالیت های کانون، محرومیت زدایی است، اظهار کرد: در ایام کرونایی با کمک خیرین توانستیم یک یخچال و کولر خریداری کرده و به یک خانواده نیازمند و بی بضاعت تحویل دهیم و همچنین ۱۳۶ جفت کفش برای کودکان یتیم و بی بضاعت خریداری کردیم.

 

 

 

 



وی به سایر فعالیت های کانون اشاره کرد و افزود: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شادی روح ایشان، با جلب کمک های خیرین ۲۵۰ پرس غذای گرم پخت شده و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

 

 

 



حجت الاسلام سهرابی اظهار کرد: هم زمان با سالروز تخریب بقیع نیز تعداد ۶۰ کیسه آرد در بین نیازمندان توزیع شده و همچنین ۱۰ راس گوسفند نذری نیز قربانی شده و گوشت های نذری پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

 

 

 

 



مدیر کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) روستای گز سردی اضافه کرد: شاید در این منطقه افراد اندکی از سالروز واقعه تلخ تخریب قبور مطهر بقیع و انگیزه وهابیون از این اقدام آگاه باشند بنابراین تصمیم گرفتیم با چاپ عکس نوشته های مرتبط همراه با توزیع آرد در بین خانوارهای نیازمند، یاد آور این واقعه تلخ شویم و در این بین سعی کردیم کودکان را با این روز آشنا کنیم.

 

 

 

 



وی بیان کرد: در شب های قدر نیز ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت شده و پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

حجت الاسلام سهرابی در خاتمه عنوان کرد: تا قبل از شیوع کرونا کلاس ها و دوره های آموزش قرآن کریم حضوری برگزار می شد که با شیوع کرونا مساجد و فعالیت های حضوری کانون تعطیل شد اما ما شیوه آموزش مجازی قرآن کریم را جایگزین کردیم.

کد خبر 935640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha