تعطیلی ۳ رستوران در جیرفت 

فرزانه برخوری گفت: در تعطیلات اخیر به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی کار ۳ رستوران در جیرفت به تعطیلی کشید.

«فرزانه برخوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در تعطیلات اخیر به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی کار ۳ رستوران در جیرفت به تعطیلی کشید.

رئیس مرکز بهداشت جیرفت افزود: با توجه به تعطیلات اخیر و حضور عده ای از میهمانان و گردشگران در مناطق گردشگری درب بهشت، دلفارد و جبالبارز، ۴ تیم از بازرسان بهداشت محیط در سطح شهرستان مخصوصا در این مناطق گردشگری فعال شده و از واحدهای صنفی در این مناطق بازدید کردند.

وی ابراز کرد: همچنین در این بازدیدها از ۱۷ واحد کبابی، ۵ واحد ساندویچی، ۳۸ واحد سوپر مارکت، ۷ واحد نانوایی و ۴ واحد قهوه خانه نیز بازدید شده و بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته از این واحدها جمع آوری و معدوم شد.

برخوری اظهار کرد: باحضور بازرسان بهداشت محیط در مناطق گردشگری با ۳ فروشنده دوره گرد برخورد قانونی انجام شده و در مکان هایی همچون آبشار دلفارد که همراه با تجمعات مردمی بود، تذکرها و آموزش های لازم برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی داده شد.

رئیس مرکز بهداشت جیرفت بیان کرد: روز گذشته نیز یک واحد خواربار فروشی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در هنگام توزیع برنج، از سوی بازرسان بهداشت محیط پلمب شد.

وی با بیان این مطلب که بازرسی ها با جدیت در حال انجام است، تاکید کرد: خط قرمز مرکز بهداشت جیرفت، حفظ سلامت شهروندان است و هر واحد صنفی که با عدم رعایت نکات بهداشتی، فاصله اجتماعی و یا با عرضه مواد فاسد و تاریخ مصرف گذشته، بخواهد سلامت مردم را به خطر اندازد، قطعا با برخورد قانونی مواجه می شود.

برخوری در خاتمه اظهار کرد: بهترین راه برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، ماندن در خانه، رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی است، شهروندان بدانند همکاران ما در بهداشت محیط به صورت ویژه برای حفظ سلامت آنها در حال تلاش هستند و این تلاش با کمک شما شهروندان امکان پذیر است پس خواهش می کنیم در خانه بمانید و از ترددهای غیر ضروری بپرهیزید. 

کد خبر 936020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha