توزیع کارت‌ نقدی خرید کالا به یاد «سردار دلها» بین نیازمندان آستانه‌ای

فلاح گفت: کارت‌های نقدی خرید کالا به ارزش تقریبی ۱۶ میلیون تومان به یاد سردار دل‌ها با محوریت کانون فرهنگی و هنری مسجد اهل (ع) آستانه اشرفیه بین نیازمندان توزیع شد.

«حسن فلاح» با بیان اینکه خدمات‌رسانی به مردم با هدف مقابله با کروناویروس در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان ادامه دارد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: کانون فرهنگی و هنری اهل بیت(ع) آستانه اشرفیه نیز به همت بچه‌های مسجدی، رزمایش همدلی و ایثار را در این کانون اجرا می‌کند.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری اهل بیت(ع) آستانه اشرفیه با اشاره به لبیک‌ اعضای کانون جهت تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در کمک مومنانه به افراد نیازمند و آسیب‌دیده از ویروس کرونا به تشریح اقدامات کانون پرداخت و بیان کرد: تاکنون ۳۰۰ بسته معیشتی بین افراد نیازمند با حفظ کرامت انسانی و با محوریت مسجد اهل بیت(ع) بین نیازمندان آستانه‌ای توزیع شد.

 

وی ادامه داد: این بسته‌های معیشتی به ارزش ۹۰ میلیون تومان شامل برنج، مرغ، حبوبات، روغن، رب‌گوجه و سایر کالاهای مورد نیاز بود.

فلاح از توزیع ۵۰ عدد کارت خرید ۲۵۰ هزار تومانی اتکا بین آسیب‌دیدگان از کرونا خبر داد و بیان کرد: همچنین ۱۷ عدد کارت هدیه نقدی ۱۵۰ هزار تومانی به نیازمندان اهدا شد.

 

وی اعلام کرد: این کارت‌های اهدایی به ارزش تقریبی ۱۶ میلیون تومان به یاد سردار دلها «حاج قاسم سلیمانی» با محوریت کانون فرهنگی و هنری مسجد اهل (ع) آستانه اشرفیه بین نیازمندان توزیع شد.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری اهل بیت(ع) آستانه اشرفیه با اشاره به سمپاشی محیطی مسجد و محله با همکاری گروه‌های جهادی تصریح کرد: تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده و توزیع در حوزه جغرافیایی مسجد، شناسایی ۲۵۰ خانوار آسیب‌دیده از ویروس کرونا و توزیع بسته‌های حمایتی با مشارکت گروه‌های جهادی سپاه، بسیج و ستاد فرمان حضرت امام(ره) از دیگر اقدامات کانون طی ماه‌های اخیر بوده است.

 

کد خبر 936332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha