همه انواع محصولات لبنی شامل مقررات قیمت گذاری سازمان حمایت نمی شوند

رایگانی با اشاره به اینکه همه انواع محصولات لبنی شامل مقررات قیمت گذاری سازمان حمایت نمی شوند، گفت: افزایش قیمت های اخیر محصولات لبنی غیر از ۱۲ قلم مشخص شده بوده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «سیدیاسر رایگانی» عصر امروز (یکشنبه 18 خرداد) در گفتگوی 18 و 30 دقیقه شبکه خبر سیما که به موضوع گرانی اخیر محصولات لبنی اختصاص داشت با اشاره به اینکه همه انواع محصولات لبنی شامل مقررات قیمت گذاری سازمان حمایت نمی شوند، گفت: افزایش قیمت های اخیر محصولات لبنی غیر از 12 قلم مشخص شده بوده است.

 

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه ابتدای هر سال با توجه به هزینه های تولید باید قیمت نهایی  ۱۲ قلم کالای لبنی مشمول قیمت گذاری تعیین و اعلام شود، گفت: این در حالی است که برخی کارخانجات لبنی قیمت بعضی اقلام را به صورت خودسرانه افزایش می دهند.

 

وی با اشاره به اینکه 12  قلم کالاهای لبنی شامل قیمت گذاری در سازمان حمایت می شوند،گفت: کالاهای لبنی غیر از این ها شامل قیمت گذاری نمی شوند.

 

رایگانی بر این موضوع تاکید داشت که قیمت گذاری از ابتدای سال بهتر است با توجه به نرخ تورم و افزایش نرخ کارگر، عوارض و غیره انجام شود.

 

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه مرجع کارشناسی و مبارزه با گرانفروشی سازمان حمایت است، گفت: میزان گرانفروشی را سازمان حمایت به سازمان تعزیرات اعلام می کند و با توجه به تخلفات رسیدگی می شود./

کد خبر 936398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha