بیش از ۲۰  هزار مورد بازرسی از واحد های صنفی در قالب طرح ویژه ماه مبارک رمضان انجام شد

علیرضا محمودی گفت: درقالب طرح بازرسی از واحد های صنفی ویژه ماه مبارک رمضان، به مدت ۲ ماه از بیش از ۲۰ هزار واحد صنفی بازرسی شده است.

« علیرضا محمودی » در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: در راستای اجرای طرح بازرسی واحد هعای صنفی ویژه ماه مبارک رمضان بازرسان این سازمان از تاریخ (۳ فروردین) به مدت 2 ماه از 20 هزار و 484 واحد صنفی، غیر صنفی، خدماتی، تولیدی و توزیعی بازرسی انجام داده اند.

 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: از این تعداد بازرسی 938 فقره پرونده به ارزش بیش از 50 میلیارد ریال تشکیل شده که جهت رسیدگی بیشتر به این تخلفات به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

 

این مسئول به همکاری خوب مردم در اجرای این طرح اشاره و خاطر نشان کرد: در مدت زمان اجرای این طرح 173 گزارش مردمی برای گزارش تخلفات واحد های صنفی در سامانه 124 ثبت شده است که با بازرسی و پیگیری های انجام شده از  این واحد ها 62 مورد تحلف و یکصد و 6 مورد غیر تخلف شناسایی شده و 5 مورد باقیمانده نیز در دست پیگیری است.

 

وی در خاتمه یادآور شد: مردم استان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف توسط واحد های صنفی، غیر صنفی، خدماتی، تولیدی و توزیعی تخلف صورت گرفته را به سامانه 124 به صورت شبانه روزی گزارش دهند.

کد خبر 936644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha